Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 1-2 år

Hvor godt må barna gå før de kan begynne med sko?
10:57 13.05.2008
Hun vil bare gå hele tida, men går bare max 8 skritt uten støtte. VVanskelig å vita hva hun skal ha på beina ute, har noen ute-sokker, men de drar hun av med en gang... Ullsokker blir ødelagt, og vanlige sokker blir for kaldt...
PrøvLykken
Sv: Hvor godt må barna gå før de kan begynne med sko?
11:29 13.05.2008
Jeg kan anbefale Stonz - http://www.stonzwear.com/
De henger godt på.

Anonym
20:20 13.05.2008
Anbefaler see kai run skoene visst hun såvidt kan gå. De er myke som tøfler, men har god såle. Kjempegode og behagelig sko for barna:)

comfykid.com
mammamya.no
filabel.dk
Yo&LaPirilimbilimbilona
11:17 14.05.2008
Jeg så noen på reflex i går som kanskje kan være fine.. Var jo beregnet for regn, men det gjør vel ingenting. Var tøy, men med en solid såle. Mye lettere enn støvler.. Mi har nettopp begynt å gå og hun bruker adidas sko med goretex, klarer ikke å gå i dem ute, men det kommer nok etterhvert.
Nikki_27
17:29 14.05.2008
Anbefaler ecco sko når hun nå har begynt å gå, slik at det er lett for henne å gå ute.
De ligner litt på de gameldagse første babyskoene men er veldig gode og gir god støtte til en litt myk og ikke så sterk ankel enda.
lifa og Eline
11:45 15.05.2008
Anbefaler også Ecco eller evnt. ponni sko..
Jeg fikk beskjed om at det er vikrtig med ordentlig støtte til ankelen når de akkurat har begynt å gå :)
Tina&Sunniva;)
13:57 15.05.2008
Det er viktig med god støtte på beina når de begynner å gå - så sokker på beina ute nå??

Skoene må ha god støtte rundt anklene. Ponny har godt utvalg, både sko og sandaler.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------