Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Fødsel og svangerskapsdepresjoner

Her kan dere støtte hverandre og dele erfaringer.
føler meg skikkelig på bånn...
 11:44 13.05.2008
Har den siste tiden slitt med vonde tanker og følelser. Føler meg mislykket, at jeg kommer til å bli en dårlig mor osv. Roten til alt dette sitter vel i at jeg ikke får være hjemme med småen i mer enn 6 uker etter fødselen. Pappaen som skal være hjemme, fordi jeg MÅ ut til tiltak hos NAV, ellers så stopper de utbetalingene mine. Jeg er så redd for at jeg kommer til å sette opp en vegg mellom meg og småen, når den er ute, og nå for den saksskyld merker jeg. Ingen glede lenger... Allerede skrevet på ønskelisten til føden at de kan levere småen til bf når den er ute, noe jeg ikke reagerte på før jeg jeg hadde lest igjennom 2 ganger. HALLO!!!! Jeg vil føle glede av å skal bli mamma for første gang!!!! I går satt jeg i en stol å gråt i en evighet, fikk lettet litt på trykket. Men det varte jo ikke så lenge. Uff! Stakkers barnet mitt som får meg til mamma.... Ikke det at pappaen ikke klarer å ta seg av småen mens han går hjemme, har full tillit til ham. Men jeg blir borte MYE av dagene etter 6 uker..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------