Her er det akkurat på samme måte. Tobias er og 3 mnd. Jeg dytter og dytter på smokken, men han vil bare ikke ha den. Men han har begynt å like å ha sutteklut over ansiktet. Her vil han ikke sove uten trilling i vogna på dagen, og sovner ikke av seg selv, bare på puppen. Vi har latt han skrike endel på dagen den siste uka, og det funker faktisk. Setter vogna ut, og triller ikke. Blir som regel stille etter 10-15 minutter. På kveld har vi gjort noen halvhjertede forsøk, men er vel bare et par ganger han har sovnet av seg selv etter 10 min grining. Har som regel tatt han opp etter en halvtime for å puppe i søvn. Men det har faktisk og blitt ganske vanskelig og tidkrevende nå. I kveld prøvde vi en ny vri. Sikkert mange som mener det er aktfir tidlig, men ga han en flaske med mme og en teskje grøtpulver. Da tok det iallefall bare en liten halvtime med pupping før han sovna etterpå. Vanligvis sitter jeg med puppen ute 2-3 timer for å få han i seng, så om han sover en stund nå, tror jeg dette blir midlertidig ny rutine før vi bare må være harde og la han skrike noen kvelder så han lærer å finne søvnen selv. |