Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Da tror jeg TR har meldt sin ankomst.....
13:16 13.05.2008
Tross alle symptomer så virker det som TR kommer for fullt i dag. Startet med spotting i går... 2 dager før IKM. Og i dag har det tatt seg litt opp. Skal uansett teste for å være helt sikker. Men har mistet motet allerede.

Neste pp blir hoppet over pga reise til sambo. Så da blir det enda lengre før jeg kan aktivt håpe igjen...

*snufs*
Icerus
Sv: Da tror jeg TR har meldt sin ankomst.....
13:31 13.05.2008
Æsj så kjedelig. Føler så med deg... Er selv i min 23. pp! Fikk TR i går. Hat, hat, hat.

Masse lykke til om 2 pp'er da. Da klaffer det skal du se :)
Dotten
16:07 13.05.2008
Tusen takk for det dotten :)
Skal krysse alt som er mulig for at neste gang er det vår tur...
Icerus
23:16 14.05.2008
Heisann Icerus.
Har vært borte fra disse sidene lenge. Fant ut at det var like greit, så ikke tanken på en liten en til skulle bli så altoppslukende... ;-)
Jeg er gravid i uke 13! Ser at du er her inne fremdeles og ville bare sende deg en liten hilsen og si masse masse lykke til! Krysser fingrene for at dere snart lykkes!
caiza
06:28 15.05.2008
uff så trist,.så spent på deg!!!Skjønner at motet daler,vet alt om det.Vil bare sendene en tanke med en klem!
kei27
14:12 15.05.2008
Huff, for en nedtur. Bra du ikke har mistet motet enda. Lykke til neste pp etter samboeren din sin reise. :)
Randis
10:58 16.05.2008
Åssen går det med deg?
kei27
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------