Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
Hei! Jeg trenger hjelp ang. OS og ulønnet permisjon... Håper noen kan hjelpe meg!
14:20 13.05.2008
Snart er permisjonstiden over for meg. Men jeg vil ikke ha lillemor i bhg. ennå. Tenkte å søke om ulønnet permisjon.
Idag har jeg redusert OS, pga. foreldrepenger. OS blir regnet som biintekt, og trekker derfor 36% av den.
Hvis jeg får permisjon har jeg ingne inntekt fra jobb. Får jeg da full OS, småbarnstillegg og dobbel barnetrygd:S?

Håper noen forstod hva jeg mente!
Anonym
Sv: Hei! Jeg trenger hjelp ang. OS og ulønnet permisjon... Håper noen kan hjelpe meg!
20:11 13.05.2008
Heisann!

Jeg har i dag ulønnet permisjon, skal begynne i jobb igjen i august og har full OS, småbarnstillegg og dobbel barnetrygd.
Hvis du har egen el leid bolig så husk å søke om bostøtte også, det får man mest sannsynlig når man har så lav inntekt.

Og kontantstøtte må du søke på også :o)

Lykke til, du kommer helt sikkert ikke til å angre på at du tok ett år ekstra med snuppa. :o)
Anonym
Sv: Hei! Jeg trenger hjelp ang. OS og ulønnet permisjon... Håper noen kan hjelpe meg!
21:11 13.05.2008
Tusen takk for flott svar! Gleder meg til å være hjemme med henne! Lykke til på jobb igjen!:-D
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------