Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
Noen av dere som har blitt sammen med barnefar igjen?
16:06 13.05.2008
Hvordan fungerte det?Vi har bestemt oss for å prøve igjen men skal ikke bo sammen med en gang,i har en jente på 2år.Hvor ofte møttes dere i løpet av en uke?eller hvor ofte syntes dere er rimelig liksom?
Anonym
Sv: Noen av dere som har blitt sammen med barnefar igjen?
17:47 13.05.2008
Det er veldig vanskelig å komme med noe klart svar.... Men det avhenger om at dere begge vil virkelig dette. Nå vet eg ikke hvorfor det det vart slutt mellom dere, og hvordan det har artet seg i ettertid.
Hvordan var bruddet deres? Hva skjedde etter bruddet deres mm. Det er mange ting å ta hensyn til, og ikke minst mange ting som må legges bak en. Det hjelper ikke å ta opp gamle problem, men tur det kan hjelpe å lage seg en plan for framtiden. Ikke minst når dere etterhvert flytter sammen igjen. Det er mye en kunne sakt, men det er lite info. å svarer på.
Anonym
18:17 13.05.2008
Jeg er veldig usikker på om dette er det rette å gjøre men syntes det er verdt å prøve.Jeg flyttet ut fordi han ikke hjalp til så mye med jenta vår og fordi han var usikker på om han var nok gald i meg.Det skulle ikke mye til før han slang mye dritt til meg osv fordi han har hatt en utrolig kort lunte ovenfor meg.Han mener nå at han har innsett at han elsker meg og vil leve livet sammen med meg.Vi har møttes 1-2 ganger i uka etter at det har blitt slutt, men nå som vi er sammen så er det vel mer naturlig å møtes oftere?
Anonym
19:03 14.05.2008
dytter
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------