Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Slitere

Et forum for dere som har prøvd å bli gravide i mer en ett år eller som sliter med mange spontanaborter. I det hele tatt et forum for dere som syns at det ikke er noen lek å lage barn lenger. Her kan dere dele erfaringer og følelser og kanskje utveksle gode råd også? Tvi, tvi videre!

Vennlig hilsen jordmor Siri

til dere som holder på med utredning eller som slitet med å bli gravide!!
18:51 13.05.2008

hvordan er jern nivået deres???hvordan har dere gått fram med hennsyn til å få sjekkket div ting hos legen..

frk_gomp
Sv: til dere som holder på med utredning eller som slitet med å bli gravide!!
21:34 13.05.2008
Da jeg gikk til fastlegen min tappa han mange reagesnrør med blod, tror han kryssa av for det meste på det skjemaet sitt. Deretter sendte han henvisning til sykehuset hvor jeg tok ultralyd og snakket en del med gynekologen. Men jeg vet ikke noe om jernnivået mitt da, kanskje han sjekket det også...
Dodli 32pp
Sv: til dere som holder på med utredning eller som slitet med å bli gravide!!
16:51 18.05.2008
Hei! :)

Jeg bare spør om å få sjekket det jeg vil i grunn jeg.. :) Jernet mitt har lagt mellom 11 og 12,2 siden 2000 og frem til nå. Så det er ikke så høyt da.
Elisabeth'77
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------