Lurer litt på hva jeg skal på 17 mai
har lyst og se tog og sånn, men vil også være med venner og finne på noe kjekt.... men er foreløpig ikke invitert noen plass...
det er flere med barn, og jeg er sikker på at noen av dem samles for.. grilling, is, skole eller lignende...
jeg er alene med 2 små. og nettopp blitt det. De lover gull og grønne skoger om hvordan de skal stille opp.... men hører jeg noe fra dem på en sånn en dag?? (eller andre dager, vanlige helger eller noe...?? syns det er så dårlig...)
Nå lurer jeg på om jeg skal sende en melding og spørre hva de skal gjøre på 17 mai.
syns dere jeg skal gjøre det?
kan jo også legge til at hun ene - som er hun jeg kjenner best av denne gjengen jeg nå vil spørre, når jeg spør henne om å finne på noe, om hun vil komme på besøk en kveld etc.
så går det alltid lang tid før jeg får svar på meldingen.... så da vet jeg jo at hun ikke "kan"/vil.... får kanskje svar at hun kan ikke da, eller jo det kan vi gjøre.... Men så får jeg melding sent samme dag det gjelder om "blablabla og så kan hun ikke - vi må finne på noe snart......"
jeg blir så lei! jeg kan lese dem med engang, de kommer med en lovnad - og så svikter de i siste sekund...
og så sitter de og lover at de skal stille opp, de støtter meg osv i bruddet, men har jeg sett noe til dem??? no way... men henge seg opp i hva min eks gjør og ikke gjør, jo det er de med på....
dette er gode venner, som betyr mye og som er der når jeg trenger dem , har gode råd & vinklinger og gi og sånn, så jeg vil ikke miste dem, men det er vel kun der og da.... ?? når problemet er der, men hva med hverdagen...
grrr blir så lei... hva skal jeg gjøre? særlg mtp 17 maii
|