Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Fått kjolene fra jkdress
21:11 13.05.2008
Vil bare få legge inn enda en god erfaring fra jkdress her. I dag kom mine 2 brudepikekjoler, brudekjolen min, min søsters festkjole og min kommende manns dress. Alt var helt flott. Fint og i orden. Så nå er jeg både fornøyd og lettet. Man blir jo litt nervøs når man handler ting over nettet. Så dere som fortsatt går og lurer på om dere skal bestille derifra - det er verdt det :-)
LindaM_
Sv: Fått kjolene fra jkdress
21:59 13.05.2008
Så bra at du ble fornøyd! :) bare å glede seg til klærne skal brukes :)
Vurderer seriøst å kjøpe der jeg også,men bekymrer meg for at modellen ikke skal passe osv...
Prøvde du ulike modeller i butikker først? for å se hva som passet deg liksom,eller tok du bare utgangspunkt i det du liker?
Bestilte du en av modellene de har eller bilde fra en annen produsent?
Mange spm,men takker for svar :)
Anonym
22:22 13.05.2008
Hei..

Har dere en nettadresse til jkdress???
Anonym
09:49 14.05.2008
http://www.jkdress.com/
emmasmor
09:41 14.05.2008
Jeg dro og prøvde ulike modeller først. Det var for å finne den fasongen som passet meg best. Heldigvis for meg var den kjolen jeg hadde falt for den fasongen som passet også best. :) Jeg sendte med bilde av den kjolen jeg hadde sett meg ut: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=fiorenza&line=m&keywordType=an y&page=0&pageSize=8&style=J1076
til Jack på mail og fikk i retur mail med pris m/frakt.
LindaM_
21:53 14.05.2008
hei! lurer også på å bestille derfra., men har du bilde av kjolen du fikk? hadde vært arti å sett resultatet=)
cammii
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------