Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Donor egg/sæd debatten

Denne debatten er for dere som trenger egg eller sædceller, uansett hvilken seksuell legning eller hva slags sivil status dere har. Både for kvinner og menn. Her kan dere utveksle erfaringer og tanker rundt dette og ikke minst hvor man kan få hjelp da det er lite hjelp å få her i Norge. Hvor kan man få hjelp og hva koster dette?
Dette er ikke et salgssted hvor man kjøpe hjelpen her i Norge, for det er nemlig forbudt. Vi anbefaler sterkt at dette skjer gjennom godkjente steder i de landene der man gjør dette. Foreløpig kan man heller ikke donere egg her til lands, men i utlandet.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Veien til Nordica fra Kastrup
22:26 13.05.2008
Til Nordica: Ta toget (kr. 30) fra Kastrup til Hovedbanegården. Ta buss nr 5A fra Hovedbanegården (kr. 20) (hovedjernbanestasjonen), du finner bussen når du tar utgangen mot Tivoli. Følg bussen til Nørrebro stasjon, gå til HØYRE (på samme side du går av bussen) i gaten som heter Lykten.

Har kopiert denne fra et tidligere innlegg.
Chaiemae
Sv: Veien til Nordica fra Kastrup
18:26 14.05.2008
Hei

Vil bare legge til at det er overgang mellom tog og buss :o)
Storkfrøken69
18:31 14.05.2008
Det går visst ann å ta buss 5a fra Kastrup til Nordica men det tar nesten en time.
Chaiemae
02:55 15.05.2008
Hei

Jeg tar Metroen til Flintholm så videre derfra med s tog til Nørrebro. Det koster 30 kr for hele veien. Og det går veldig ofte så jeg syntes det er en veldig grei vei å ta. Og Nordica ligger jo bare noen meter fra der toget stopper. Det er ihvertfall det jeg syntes er enklest.

Lykke til med forsøket ditt Chaiemae. Må sikkert gå den veien jeg også hvis det er mulig.
Timone76
20:44 24.06.2008
Dytt.
Månestråle75
20:57 24.06.2008
Denne gangen tok jeg Metroen til Nørreport og så buss 350S til Nørrebro. 350S er en ekspressbuss og går relativt raskt.
ElleL
22:49 24.06.2008
Hvor lang tid tar det å reise fra Kastrup til Nordica?
Månestråle75
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------