Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Kjøpte p&t vogn på ebay.com-sparte 6000 kroner!
08:46 14.05.2008
Var litt skeptisk, men igår kom vidunderet!
Nå er den ferdigmontert og vi er veldig fornøyde alle sammen, ikke minst bruker'n av vogna på 2 år.

Vi kjøpte en p&t sport 2008 modell, med en god del ekstra utstyr. Vogn kostet 1600, ekstra utstyret 1400 og transporten 1000,-

Slap unna alle avgifter ved innførsel, så samlet sum ble like under 4000,- I butikk her ville det samme kjøpet ha kostet oss i overkant av 10.000 kroner.

Så herved anbefaler jeg alle til å i alle fall ta en titt på nett, før de handler. Er man litt tålmodig kan man gjøre kupp på ebay ;o)
callmebecka
Sv: Kjøpte p&t vogn på ebay.com-sparte 6000 kroner!
08:52 14.05.2008
... Du vet vel at det kommer regning i posten i etterkant fra norske myndigheter på momsen av varen og frakten eller .... ??
- Men uansett så har du jo spart masse penger !!
:-)
Anonym
09:08 14.05.2008
Så lemge UPS ble brukt og du ikke fikk vogna ut på posten, kommer nok fakturaen i posten til deg på mva i etterkant ja.

Bare et tips, så selges P&T sport (det finnes ikke 08 modeller i denne, da 08 modellene til P&T heter Dash og Vibe) koster 3998 inkl søskensete mange steder nå ;)

Men grattis med ny vogn, og med softbagen har du jo spart litt :)
- PlutseligBabyIgjen -
09:41 14.05.2008
Vogna ble hentet på postkontoret, og ifølge dama i skranken skulle det ikke komme noen regning, saken var ferdig i det øyeblikket jeg hentet vogna.

2008/2007 modell, trodde selv de var like, men det er gjort justeringer.
(Ikke at de er av avgjørdende betydning)

Har søkt og ringt overalt, men ikke vært i stand til å finne vogna til noe i nærheten av den prisen...hvor har du sett det til 4000 med søskensetet?

Fikk dobbelt og enkelt regntrekk, dobbelt og enkelt sol/mygg nett, babybagen, veske til styret og ekstra bager med i denne prisen

callmebecka
11:36 14.05.2008
heisann! har sendt deg pm:)
solkrem
12:14 14.05.2008
Billig er det uansett ;) Her jeg bor selges den til 3998,- uten søskensete.

Men på foreldre og barn messa kjører Barnas hus Fru Lyng vogna til 3998,- inkl søskensete.. De skal også ha OTH på kampanje
- PlutseligBabyIgjen -
20:21 14.05.2008
PlutseligBabyIgjen, hvor fikk du vite om tilbudene på messen?

Jeg skal bort den helgen, men tenkte å samkjøre meg med noen hvis det er tilbud som passer meg der.. Men har ikke funnet ut av tilbudene enda..

Jeg er!!!
23:37 14.05.2008
Kom et messehefte med siste foreldre og barn bladet :) Der var det oversikt over messetilbudene :)

Husker ikke hvor, men mener det var www.babyplaneten.no, de selger til 4499,- inkl setet nå ;)
- PlutseligBabyIgjen -
10:24 14.05.2008
Men uansett da, om det kommer toll med, så blir ikke den på mer enn 750 kr, så billig ble det uansett:)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------