Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Over 35 år og prøver å bli gravid

Flytter inn her jeg.....
11:19 14.05.2008
Er 36 år og har fire barn fra tidligere ekteskap. Steriliserte meg for mange år siden, og omgjorde (refertiliserte) operasjonen for litt over ett år siden. Har gjort meg opp endel tanker om at det kanskje ikke er full passasje i egglederne, og har derfor vært til legen og bedt om lap. Men det synes han ikke var nødvendig, og jeg fikk heller henvisning til hsg røntgen. Så nå håper jeg at det snart skjer noe, for jeg begynner å bli sliten av denne prøvingen og ventingen. Har kuttet ut kaffe og røyk, og prøvd nesten alt som finnes av kjerringråd+akupunktur. Er temmelig desperat he he. Det var litt om meg, ønsker dere alle lykke til :-)
@riel
Sv: Flytter inn her jeg.....
13:10 20.05.2008
Velkommen inn hit :) Ser det er en liten stund siden du la inn innlegget her :)
Vel, jeg har akkurat fylt 37 år, har ei jente på 2,5 år fra før, og vi har prøvd på nr. 2 i straks 2 år.... Tar tid gitt. Skjønner ikke dette. Har aldri brukt spiral/p-piller eller noe annet som kan påvirke kroppen. Hatt gu med innvendig ultralyd, blodprøver o.l. og alt er ok, prøvd litt aku osv. men det er vel sambo som ev. har fått dårligere svømmere i løpet av de to siste årene da??? Hmmm. Vi kan jo ikke være sterile, når snuppa kom på 4-5 pp'er for bare 3 år siden?? Vel... Årene går, men nekter å tro at vi plutselig ikke er fruktbare lenger!!! He, he.
Masse lykke til til dere, og håper refertiliseringen gikk i orden, og at det ikke er noe krøll der, men det ser de kanskje på hsg røntgen?? Ett år bør vær mer enn lenge nok å finne det ut på liksom...Hmmm.
Jeg sluttet også å røyke da jeg ble gravid forrige gang, ikke begynte igjen, og drikker ikke kaffe... :) Skjønner ikke hva vi gjør galt.. he, he.
Dotten
14:09 20.05.2008
Hei på dere!
Har surfet litt inne på Bli gravid, men hører vel mest hjemme her:) Men er liksom litt liten aktivitet her...Har kanskje presentert meg her før. jeg er 41 år og har 4 barn. Livet er rart,-da jeg var gravid første gang var jeg 25 år og ble jeg gravid med tvillinger pga liten kunnskap om fruktbare perioder:) Samme skjedde vel egentlig med nestemann, en jente født i -96. Nå skal det sies at alle var svært ønsket da. tredje gang ble jeg gravid første pp etter å ha fjernet spiral. Jeg var da 38. Nå prøver vi på en siste og er i 3.pp. Tror jeg er gravid hver mnd:) Syklusen er som en klokke, 28-29 dager med eggløsning dag14-15. Føler liksom at egget blir befruktet men har problemer med å feste seg. Jaja vi får se om det er sånn at vi skal ha fler. Er jo så flott med de vi har. Har IKM idag eller imorgen. Har mye murringer i mage og rygg, men er vel bare tr. Tester på fredag dersom tr ikke har kommet da. Lykke til til dere og ha en strålende dag!!
magica fra tryll
18:42 20.05.2008
Heisann og takk for velkomsten :-) Som jeg nevnte tidligere så har jeg fire barn fra tidligere. De kom på trillende bånd uten problemer. Denne gangen er det tydeligvis ikke fullt så enkelt. Tror jeg er alltfor anspent i kroppen, og tenker veldig mye på baby. Akupunktøren nevnte noe om nervøs livmor. Får håpe han fikk "roet" den da. Gjenstår å se om noen dager. Er kjempespent denne gangen. Har mange symptomer, men det har jeg som regel hver gang. Har Ikm på lørdag. Skal teste over helga tenkte jeg. Skal ihvertfall bli kjekt å få vite på hsg røntgen om det er åpent i egglederne :-)
@riel
21:16 20.05.2008
Hei! Tror nesten min må være det og jeg. Nervøs mener jeg,-kanskje den rister av egget hehe. Neida Mente ikke å være useriøs. Ønsker veldig å bli gravid nå jeg og. Vi får holde hverandre oppdatert! Kjempespennende. Skal teste fredag jeg om ikke tr har kommet.:)
magica fra tryll
22:07 21.05.2008
Lykke til med testingen @riel og magica! Veldig spennende!

Vi går inn i eggløsningstider med alt det morsomme som hører til - det føles veldig riktig å være prøver igjen - knasker folat og drikker tran igjen med full iver.

Men først er det deres tur - tvi tvi!!
Bella¨^
08:51 22.05.2008
Testet idag, og jammen blir det baby. Ca.30.januar om alt går bra:) Lykke til til dere og!!
magica fra tryll
11:12 22.05.2008
Så utrolig moro. Gratulerer så mye med spire i magen. Kunne ikke holde meg idag og testet jeg også. Og den var blendahvit. Men det er litt pussig, for tempen steg ganske mye idag. Får nok vente til mandag hvis ikke tanta kommer før da.

Masse lykke til :-)
@riel
11:28 22.05.2008
Tusen takk. Det med tempen er jo et godt tegn... Lykke til ihvertfall. Skjønner at du blir sliten av prøving etterhvert...
magica fra tryll
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------