Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
Arg....jeg har vært i så utrolig dårlig humør i det siste.
12:40 14.05.2008
Stakkars guttungen som må finne seg i det. Jeg skjønner ikke hvorfor, men jeg har vært så sint og irritert for ingenting de siste dagene. Syns alt går i slow motion. Det eneste jeg har lyst til å gjøre om dagen, er å legge meg ned og bare sove. Lyst til å falle i koma, for å slippe å være sånn.

Jeg vet jeg er ikke gravid, så det kan ikke være hormoner. Jeg skjønner bare ikke hva det er. Er sint og irritert på alt og alle omtrent.

Må få ut litt frustrasjon.
Anonym
Sv: Arg....jeg har vært i så utrolig dårlig humør i det siste.
14:12 14.05.2008
Kan jo være hormoner selv om du ikke er gravid...PMS? Utslitthet? Bare litt svigninger i livet?
Riga + snulla & vesla
14:16 14.05.2008
Ble nettopp ferdig med mensen, så kan ikke være det? Ja, kanskje jeg bare er litt sliten.

Æsj....syns alt er bare gær'n nå.

Anonym
14:30 14.05.2008
Har ikke særlig peiling på PMS, men det er vel mest vanlig før mensen, ja. Men hormonene i kroppen er jo der hele tida og kan være litt rare av og til. Hvis du er blod- og/eller jernfattig så kan det jo hende at du er mer sliten enn vanlig etter mensen.

Jeg er også i dårlig humør om dagen, men det er fordi jeg er syk og ikke får gjort de koselige tingene jeg har planlagt!:-(
Riga + snulla & vesla
14:42 14.05.2008
Uff....få håpe det går over snart. Det er ikke noe særlig å være syk.

God bedring :)

HI
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------