Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Kolikkdebatten

Jenta vår på 3 uker har kolikksmerter, og er en veldig urolig unge. Er det da egoistisk av meg og be bf stå opp en gang om natten og gi henne mme?
18:56 14.05.2008
Så jeg får sove noen timer sammenhengende....
Anonym
Sv: Jenta vår på 3 uker har kolikksmerter, og er en veldig urolig unge. Er det da egoistisk av meg og be bf stå opp en gang om natten og gi henne mme?
18:57 14.05.2008
Jeg fullammer. Men kjenner nå att og sove noen timer sammenhengende hadde vært godt. Hun krever mat hver 2 time om natta.
Anonym
Sv: Jenta vår på 3 uker har kolikksmerter, og er en veldig urolig unge. Er det da egoistisk av meg og be bf stå opp en gang om natten og gi henne mme?
11:07 15.05.2008
egoistisk syntes jeg ikke det er... Her står pappan opp både for å skifte bleie å gi mat.skulle bare mangle om ikke vi kan dele litt på det om natten også...
nanna28
15:16 21.05.2008
Ærlig talt, nei! Det er ikke egoistisk!
Miffs
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------