Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Hva er deres erfaringer med spådamene her inne?
19:09 14.05.2008
Har nettop blitt spådd å bli gravid i juni... Noen som har opplevd at det stemmer???
Sv: Hva er deres erfaringer med spådamene her inne?
20:36 14.05.2008
Har blitt spådd av flere, og alle sier forskjellig. Noen sier at jeg alerede er gravid, noen sier jeg blir det i juni, noen sier i august og en sa mars 09. MEN alle har spådd at det blir en jente. Tror man skal ta det med en bøtte salt, men det er jo moro uansett:) Får håpe det stemmer for deg da! :)
12:08 15.05.2008
Jeg har blitt spådd av alle der inne, bortsett fra mamalari.
Hele 5 stk. sier at jeg blir gravid i juni, og tre stk sier med gutt (to sa ingenting om dette).
2 stk. sier gravid i oktober, en med jente og en med gutt. Og èn sier august/september med gutt og èn sier juli med jente.
Så, her er mye forskjellig! Mulig at alt bare er tilfeldigheter.. Men husker at €mamma€ som var her tidligere, ble spådd gravid rett av en hel bunch.
18:14 15.05.2008
alle sier fra mai til oktober på meg... er kjempe nyskjerrig på hvem som har rett:) alle sier gutt å en sa tvillinger en gutt å en jegnte:) så får se:)
22:44 15.05.2008
jeg har blitt spådd å d har vert at jeg blir gravid i desember, å i oktober, så i november, september, august å nå nyligt ble d slutten på sommeren å kansje juli.. hehe
men alle har sagt gutt tror eg vs eg isje huske feil, hehehe