Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Hva slags stæsj har dere kjøpt?
19:36 14.05.2008
Jeg er inne på hjemmesiden Something Blue og ser det er bare millioner av stæsj man kan kjøpe til bryllupet...
Hva er det dere egentlig har kjøpt/skal kjøpe? Er det vanlig å kjøpe egne kakekniver og champis-glass til brud og brudgom?
ChellBell
Sv: Hva slags stæsj har dere kjøpt?
09:03 15.05.2008
dytt ;)
ChellBell
15:00 15.05.2008
Vet ikke om det er vanlig jeg... :)
Men har hvertfall kjøpt graverte sjampisglass (med navn og dato) som vi skal ha i bilen etter vielsen. (ikke så nøye akkurat der og da, men tenker det er hyggelig når vi feirer bryllupsdagen vår når vi blir gamle... :-) Kan vi kikke på glassene å mimre.... :-)

Har også kjøpt gjestebok, kaketopp, konfetti bordpynt (hjerter i strass), ringpute og kaffeservietter med trykk. Ble ikke så dyrt på www.weddingstar.com
Hadde lyst å kjøpe MYE mer, men heldigvis sa fornuften stopp ;-)
Mamman til Mari
15:06 15.05.2008
Kaketopp
gjestebok
servietter med trykk
(vi bruker champagneglassene som vi ønsker oss i bilen og til fotografen.)
Kakekniver.

Har vel brukt ca 1000 kr på weddingstar.com ( inkludert frakt)
Junimams*
22:32 15.05.2008
Vi har ikke kjøpt noe fra Something Blue, men har kjøpt fra andre steder:
- confetti-hjerter
- gavebokser
- glassperler

Det er vel egentlig det... Skal kjøpe gjestebok også, men den skal være en helt vanlig, pen, skrivebok som man får kjøpt i bokhandelen.Også kjøper vi litt penner i ulike farger slik at folk kan velge en farge selv og sette litt personlig preg på hilsenen.

Kakekniver og Champis-glass har vi ingen planer om å kjøpe. Vi fikk hvert vårt Sentimento vinglass, som er inngravert med hjerter, da vi la ut gaveliste på Glassmagasinet - det holder som minne for vår del :-)
Vannmann31
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------