Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Yrke og karriere

Her kan dere diskutere alt som har å gjøre med yrke og karriere.
Sykemeldt - skal til utlandet i ferien
20:55 14.05.2008
Det ser ut som jeg får en langvarig sykemelding (depresjon). Legen mente dette ville vare flere mnd, skal bla gå til psykolog. Problemet er at vi skal til utlandet i sommerferien. Dette er bestilt og avgjort, og tanken på ferien har egentlig vært mitt eneste lyspunkt i det siste. Må jeg bli friskmeldt før ferien, eller har jeg lov til å dra utenlands selv om jeg er sykemeldt?
Anonym
Sv: Sykemeldt - skal til utlandet i ferien
21:00 14.05.2008
Du må søke til NAV om å få sykepenger mens du er på ferie pluss at legen må fylle ut noen papirer.. Ta kontakt med fastlegen ang dette.. Dersom du reiser UTEN å ha ordnet dette og blir tatt vil du miste sykepengene for minst den perioden du har vært borte..
Pearl 33 + junigutt*høygravid*
Sv: Sykemeldt - skal til utlandet i ferien
20:40 15.05.2008
I og med at du er deprimert regner jeg med at det skal kunne gå i orden å reise på ferie så fremt legen din skriver en attest på det. Jeg er selv psykolog og vil jo tenke at en ferietur vil være en positiv opplevelse for deg og heller bidra til at du blir bedre...
Cc1974_julibaby2008
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------