Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
Gode gud - jeg er kommet inn på skole!!!
21:00 14.05.2008
Jeg har igjen ppu-studiet (praktisk-pedagogisk-utdanning) før jeg kan få fast jobb her som lærer i de fagene jeg underviser i - og nå er jeg kommet inn - på fulltid! Det betyr minimalt med jobb og full os neste vinter før jeg kan gå tilbake til jobben og få 40 000 mer i årslønn! Å jeg er så spent!!!! Gleder meg til å ta fatt, det blir knalltøft men så er jeg da også ferdig etterpå :-) Nå driver jeg og ordner barnevakt for ungene de ukene jeg må være på studiestedet. Men det skal bli fint å bli heeelt ferdig :-) Og boligen jeg har meldt interesse for skal selges nå også (småbruk). Jeg har snakka med banken og jeg får lån likevel - selv om jeg får mindre inntekt det neste året - men så øker jeg jo inntekten året etterpå igjen - så det var ikke noe problem sa de! De legger bare inn avdragsfrihet det første året. Så nå er det bare å håpe at alt ordner seg :-) Hurra hurra hurra!!!!!
Singelmamma & jentebanden
Sv: Gode gud - jeg er kommet inn på skole!!!
21:26 14.05.2008
GRATULERER! DET ER JO DØDSBRA!! :-)
mortilgunnar loves Marcel
21:49 14.05.2008
Så fantastisk, gratulerer så mye:)
*Tigern & LettPåTå*
21:49 14.05.2008
Gratulerer så mye med de gode nyhetene!! Moro med solskinnshistorier her inne!!
Korse76♥
21:52 14.05.2008
Takker :-) Er sprekkeferdig av glede og bare MÅ buse ut om det til en eller annen :-) Ordner boligen seg også nå så får jeg alt i fanget på en gang, så da mangler jeg bare den store lottogevinsten (som jeg egentlig har 3 av, nemlig jentene) og den store kjærligheten! Han skal dessverre gifte seg med en annen nå til sommeren, men kanskje dukker det opp en ny?
21:56 14.05.2008
Dette var jo helt strålende nyheter...håper du får det småbruket!:-)
Riga + snulla & vesla
22:05 14.05.2008
Så lenge ingen byr over meg får jeg småbruket, men spørs om ikke noen er teite og kjøper MITT småbruk for mer enn jeg får i lån. Hadde vært typisk... :-/ Men det skal ikke skje, jeg skal plassere hunden min i hagen der allerede tenker jeg ;-) Så alle andre potensielle kjøpere ser at det er ment for oss... ;-) Og de som ikke ser det kan hunden min bare skremme bort :-D (sånn litt tåpelig trøtte-humor)
22:08 14.05.2008
hehe... kan du ikke bare sende en venninne på vistningen og få henne til høyt og tydelig spørre om hvor han mannen hengte seg hen... hehe
22:13 14.05.2008
HAHAHAHAHHAH...dette var dagens!:-D
Riga + snulla & vesla
22:15 14.05.2008
Ja det var kanskje en enklere løsning, særlig siden noen leier boligen akkurat nå og sikkert ikke ville satt pris på en hund i hagen... Evt også kle opp ene venninnen min som litt alternativ hippie og sende ho inn sammen med ho andre som spør etter den hengte mannen, og få ho til å si at ho kan plukke opp vibber fra et urolig spøkelse som søker etter hevn :-D

Da er planen klar! Da må det bare bli visning snart (kommer i beg av juni).
22:21 14.05.2008
da har vi en plan! jeg kan stille opp jeg også.

jeg kan være hun alenemoren som kommer og som apselutt skal ha huset for det var jo her bf voltok meg før han hang seg. så det blir jo nesten farsarven til småen og hans eneste måte og komme nermere sin far. (selvsakt kommer vi møkete og fillete samtidig som vi forteller dettte høyt og tydlig)
og så komme hun energidama de og sier at hun merker at han mannen har en dårlig aura og jeg sier at jeg skal bo her og hjelpe han ut av det...,hehe
22:24 14.05.2008
Ha ha ha ha - bare så synd at jeg må legge meg nå, for dette var jo litt morsomt! Jeg gir beskjed når det er visning jeg,og så inviterer jeg deg og "gunnar" på besøk de samme dagene :-D
22:36 14.05.2008
gjør det! vi stiller opp som gale hvor det måtte være :-)
22:42 14.05.2008
Så bra :) Må si jeg beundrer deg som er alene med 3 små og allikavel tar utdanning osv. Virker som en knalltøff og høyst oppegående dame :)
Snuppa!mamman til lillesnupp
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------