Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 1-2 år

Stellebord fra Ikea. Hvor lenge kan barnet bruke det? tenker på vekt.
21:55 14.05.2008
Mener det bordet til under 200,-
Anonym
Sv: Stellebord fra Ikea. Hvor lenge kan barnet bruke det? tenker på vekt.
11:55 15.05.2008
Vi bruker det ennå og snuppa er snart to år. Har ikke veid henne på en stund, men tipper hun er rundt 14 kg. Det er riktignok litt kort for henne, men hun ligger med knærne bøyd uansett så da går det bra.

Veldig fornøyd med det stellebordet. Enkelt og greit og stødig.
Thea
12:07 15.05.2008
FIkk beskjed i en babybutikk at de fleste stellebord er beregnet til å tåle 20 kr. Om dette gjelder Ikea vet jeg ikke, men det kan vel hende.
stor fikk liten 23.08.06
12:14 15.05.2008
Dette har jeg også lurt på!

Gikk til innkjøpt av dette da jeg ikke fikk plass til det andre på badet, å det har vært ganske supert!
Det står at det kan brukes til 12 mnd. Men det er jo veldig upresist å skrive da.. Alle barna er jo forskjellige.

Vi bruker det enda. Gutten vår er 14 mnd. Han er litt for lang for det, men det gjør ikke noe. Han er ca. 9,5 kilo.
Tror jeg kommer til å bruke det til jeg ser at han blir for tung. Men innen den tid så vil han nok ikke ligge der så ofte heller..
Anonym
13:14 17.05.2008
Hei! Og god 17.mai, bare innom mens mini sover litt!! Tror det sto opp til 15 kg på det bordet, har det jeg og. Er i alle fall helt sikker på at det sto opp til 12 mndr på det, men som dere sier, det varierer kraftig hvor mye en ettåring veier! Jeg har konkludert med at de har regnet med en stor ettåring. Mini er snart 20 mndr, og vi bruker det enda-
Kjempeglad mamma
23:36 17.05.2008
Datteren min er 1 1/2 år og nærmer seg vel 10kg. God og rund:D Bruker det enda.
oslojente80 Mina f 07.09.06
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------