Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Irriterer meg over dere alle hallfeite kvinnfolk som
22:06 14.05.2008
sitter å klager over de store, fleskete magene deres samtidlid som dere spiser potetgull..
Irriterer meg over dere som lever på trygd og samtidlig klager over dårlig råd, se til å få rævva opp fra soffan å begynne å jobbe da!
Irriterer meg over alle dere som klager over barnefedrene dere har valgt til deres barn, velg barnefar med omhu! Og om uhellet først er er der, så ikke kom å klag i ettertid når det fint går an å ta abort.
Sv: Irriterer meg over dere alle hallfeite kvinnfolk som
22:12 14.05.2008
Er ikke søstra til noen jeg.
Men mener faktisk det jeg skrev, er så lei av at folk klager over noe de har stelt i stand selv når de faktisk ikke trenger å havne i en slik situasjon.
22:18 14.05.2008
Dette er temaer som Yppert har opsjon på.
De er derfor ikke diskuterbare på ei laaaaaang stund,ei heller diskusjoner om vaksiner eller ikke....
Og jeg kan faktisk blande meg akkurat så mye jeg bare vil!
Dette er ei side hvor alle kan svare så mye de bare gidder.du postet vel ikke dette innlegget for å unngå å få svar??
Du må også regne med at ikke alle er enige med deg og dine synspunkter.
22:24 14.05.2008
Tror du har misforstått litt her,frøken....
Dette er Kranglesiden,og dermed er det faktisk forventet at man kan være uenig og litt krass i svarene sine.....
Ville du bare ha fine svar,så legg det ut på Skravle!
22:27 14.05.2008
Om du velger å svare på noe jeg faktisk har skrevet så må du selv innfinne deg i at jeg svarer akkurat hva som passer meg uten at du skal sitte her og fortelle meg hva jeg skal forvente og ikke..
22:33 14.05.2008
Her skal du få svar på tiltale frøken.
Selvom du IKKE klarer å tenke lengre enn nesa di rekker skal jeg hjelpe deg litt:
1: Er ikke sååå forbanna enkelt å slanke seg,selv har jeg biti i det sure eplet,og gått ned 16 kilo fra dagen før jeg fødte.
2:Har du NOEN gang tenk over at mennesker kan forandre seg,er faktisk menn som BLIR utro og BLIR jævler,og man kan vel for f... ikke vente i 10 år for å se om det utvikler seg!
3: Du må være blåøyd! Finnes mennesker som ikke kan jobbe over en laaaang periode pga sykdom(har selv operert ryggen for 3 prolapser for 3 uker siden,så jeg veit hva jeg snakker om) Så kom faen ikke her å fortell meg at jeg skal få ræva opp av sofan altså,du må ikke tro at det er så jævlig morro å ikke kunne gjøre noen ting,og du må heller ikke tro at folk bare for støtte fra NAV for ingenting!
22:43 14.05.2008
1: du hadde veøforhåpentligvi et speil og en vekt på bade, hvem sin feil er det at du ble feit da?? Bite i det sure epletog slanke seg?
Må jo være en stor lettelse å gå ned disse kiloene da...
2:Mennesker kan forandre seg JA, men om du kjenner denne barnefaren godt nokk og faktisk har levd med han i en del år før dere bestemmer dere for å lage barn så er ikke sjangsen for at han blir et udyr over natten så veldig stor.
Og det med utroskap er heller ikke så rart, mange blir frustrert over at partneren bare blir tjukker å tjukkere, spiser mer å mer, ikke gidder å ha sex osv..så da må utroskap være lov spør du meg. Kan ikke forvente at alle tenner på en sur kjøttkværn heller..
3: Finnes mange jobber der du ikke behøver å bruke ryggen så mye.
22:51 14.05.2008
Du er jammen meg dummere enn jeg trodde. Sånn for å gi deg litt harde fakta,så er det sånn at man legger på seg i løpet av ett svangerskap,og om du da.. MISS: PERFECT ikke har gjort det,synes jeg sykt synd på det barnet som har vokst inni deg,og du har hvertfall ikke kompetanse nok til å uttale deg om hva man kan gjøre eller ikke gjøre når man har prolaps,du aner ikke hva du snakker om,så bare hold kjeft! Og veit du hva,virker for meg som du er uerfaren på alle hold,og da synes jeg faktisk ikke du har myndighet til å uttale deg om noe som helst,og jeg håper,for din del,at du ikke er så forbanna dum som du gir utrykk for!
22:54 14.05.2008
Så nå er det synd på barn som ikke har mødre som blir smellfeite i svangerskapet også?
Begynner ikke dette å gå litt vel langt?
Greit at en ikke skal røyke og drikke alkohol i sv.skapet, men nå skal vi altså bli noen sugger hele gjengen da, slik at barnet i magen får det bra?
22:59 14.05.2008
Nå har du for all del ikke sett meg,så du aner ikke om jeg er smellfeit eller ikke. Og uansett er jeg faktisk fornøyd med den jeg er,men virker for all del ikke som du er det! Les litt mer bøker,og utvid horisonten din litt,så skal du fort se at verden er større enn i den lille nøtta di.
22:53 14.05.2008
for ei bitch! og nei, jeg er ikke feit, går ikke på trygd osv...men det gir meg ingen grunn til å kritisere andre! ahh, lurer på hvordan det hadde vært å møte deg....
22:56 14.05.2008
Og du lille happyklæpp, jeg kritiserer da ingen på noen måte..
Jeg klager over hva folk klager om!
En kan ikke sitte å drikke alkoholi sv.skapet og klage på at ungen ble hjerneskadet etter på hellèr??
skjønner?
22:56 14.05.2008
det som irriterer meg, er at folk som FRUKTIS, blir så feite at de ødelegger både rygg og knær! ergo så må de operere, og i tillegg være sykmeldt i evigheter! Og dette går mine skattepenger til!!! null sympati fra meg!!!
23:06 14.05.2008
Skaden kommer faktisk av at jeg trente hardt og lenge,noe ryggen min ikke tålte(pga dårlig rygg er arvelig),og jobbet hardt,så da sa det knas,så hold de dumme ideene for deg selv er du snill!
22:59 14.05.2008
Du HI, du skreiv jo akkurat på skravle at du brukte bestemortruser i slutten av svangerskapet. Hadde ikke du en vekt? 'Du vet du må ikke spise den sjokoladen lille venn.
At du i det hele tatt har en mann er jo et sjokk, noe så avtennende som en usympatisk drittkjerring kan jeg umulig tenke meg.
Og den siste med jobber du ikke trenger å bruke ryggen så mye - snakker du om feltmadrass ?
22:54 14.05.2008
Jeg irriterer meg over folk som ikke kan rettskrivning. Dysleksi? - Kom deg på skrivekurs, ikke syt og vær så uforståelig! Det er faktisk veldig irriterende.
23:05 14.05.2008
En sterk femmer!
Sorry for å måtte skuffe dere;)
Det samme hadde jeg i faget GYM også;)
Slike som dere satt på benken og klaget over mensen og spiste sjokolade.
23:12 14.05.2008
Om det var meg du snakker til,så bryr jeg meg fint lite om hva du trur på,har ingenting å bevise for deg,bortsett fra at jeg tipper du er FEITERE enn meg
23:15 14.05.2008
Nei,overhodet ikke,gleder meg til å begynne på jobben igjen jeg,men tar tid å styrke en rygg,er ganske deprimerende situasjon for dere som ikke tror det,er derfor jeg blir så hinsides forbanna på de dumme anklagene,fordi det er faktisk folk som ikke vil være i en sånn situasjon,og det er idiotisk å ta alle over en kam! Ville heller hatt en god rygg og levd ett normalt liv,enn en dårlig en!!
23:22 14.05.2008
Det er ikke fryktelig enkelt,når man ikke kan gå,men må sitte i rullestol,man får noen helvettes isjassmerter og kramper,og ikke kunne jeg ta smertestillende i og med jeg var gravid,for de som ikke har opplevd det er det ikke lett å vite hvor vondt det er,ikke ryggen som er vond,men alle strålingene som kommer av det(så vondt at man får nobligan,som er morfinpreparat)... Så nå er jeg operert,og på full vei inn i opptrening og endelig kan jeg ta vare på dattern min som er 4 mnd!
17:43 15.05.2008
Kjære dere som ikke makter å tro min femmer, det driter jeg i.
Rett å slett.( bare så det er sagt så fikk jeg femmere i de fleste fag)
Men dette er da noen år siden, jeg er ferdig utdannet og i full jobb så akkurat dette med karakterer bryr jeg meg svært lite om.
Sammenligning av slikt gjorde jeg på ungdomskolen.
Ordet DEPRESJON er selvfølgelig det jeg mente, og ikke deprisjon som jeg skrev.
Dette er et ord jeg bruker svært lite i mitt liv( ikke at det er noen som helst form for unnskyldning, sånn egentlig) Men skjønner dere henger dere litt opp i akkurat dette,
Deres lidelser skal selvfølgelig ble skrevet på rett måte fremover.
Kos dere videre med fleskemagene og depresjonene, og ikke glem karakterene deres!
19:13 15.05.2008
Meg?? Jeg har lov med skriveleifer jeg.. For det første har jeg ikke norsk som morsmål. for det andre har jeg en "e" og en "t" som har en lei hang til å henge seg opp på tastaturet. Og som den ivrige sjel jeg er trykker jeg ofte lagre før jeg har sjekkt over alt. Så da får du bare fortsette og irritere deg.
20:13 15.05.2008
phu! enda godt du ikke irriterer deg over meg da.
jo jeg har fleskete mage, men klager ikke høylytt over den og ikke spiserjeg potetgull og jobber jo med å trene og spise den bort .
har dårlig råd men er ikke på trygd. jeg bare forsørger min mann og familien min. på en lønn som ikke er så stor. (men om halvannen mnd. er flere år med dårligråd over.jess jippi oooh lykke
ikke klager jeg over barnefar, han er min mann og godsom gull, jo ja jeg kan nok bli irritert på han, men det erjo slik i alle forhold innimellom.om jeg valgte han med omhu, eller var spesielt klarsynt på valget jeg gjorde kan jeg jo forklare at nei jeg likte fyren vi var kjærester og vi hadde lyst på barn. ogda vi fikk barn oppdaget jeg hvor fantastisk god han ertil akkurat å være far til sine barn.
forstår irritasjonen din men helt erlig så er du vel noe lett irritert eller? jeg mener hvis dette er noe som irriterer deg at andre gjør .
07:29 16.05.2008
Fru Britta!
Bestemortrusene ligger forhåpentligvis i skuffa til min bestemor!:)
Her finnes bare de trusene du kan drømme om å i heletatt få på deg..:)
Du må tro de er fine!!:)
08:00 16.05.2008
Hvem pokker ville drømme om å få på seg dine truser?? Ekkelt, spør du meg....
Hilsen fra en som er tynn, har jobb med god lønn, fornøyd med barnefaren, ikke dømmer folk utifra egne naive meninger og i tillegg klarer å stave! (fikk også 5`er, skjønner du;)
08:34 16.05.2008
Å være tynn er ikke fint..Finnes en fin mellomting mellom å være feit å tynn.. Slank og veltrent lyder mye bedre:)
Kos deg me karakteren din du, lille krembolle;)
ps: vet du drømmer om trusene mine..
09:26 16.05.2008
Virkelig? Har aldri fått annet enn komplimenter ang kroppen min...veltrent er den og, forresten;) Og den gangen jeg begynner å drømme om å få på meg trusene dine håper jeg noen kan vekke meg fra marerittet!
12:53 16.05.2008
Hør nå her, folk må være så feite de bare vil for meg..
Men om en er feit, ikke gidder å trene og samtidlig sitter i soffan å spiser potetgull og klager over vekta, ja da blir jeg irritert!:)
13:39 16.05.2008
akkurat det du sier der må jo være noe av det mest fornuftige du har spyttet ut;) det skal jeg faktisk være enig i.men det som virkelig teller er vel at man er fornøyd med seg selv? og fornøyd kan en være både tynn som en sylfide og feit som en hvalross.eller halvfeit med bestemor truser;)det hele bunner og grunner i selvtilitten....
22:29 16.05.2008
Jeg irriterer meg over mennesker som er sååå ubeleste at de ikke skjønner at halvfeit skal skrives halveit, og ikke hallfeit....pluss, pluss....dårlig språk på deg gitt!!
23:19 16.05.2008
Som Jesper Juul sier: "Du velger selv faren til dine barn". Så ja, er enig i at det er patetisk å klage over barnefaren når dere selv har valgt å bli gravid med han.
11:04 21.05.2008
Men hva da med de som har det perfekt med kropp, jobb/inntekt og barnefar...men alikevel klager... sånn som du? :) Altså klager på alle andre.. he, he. Hopp over disse klageinnleggene, så blir sikkert din hverdag også myyye bedre! Jeg klager aldri jeg ( i hvert fall ikke her inne), har ok kropp, jobb og far til mitt barn....! Og ikke minst så lar meg sjelden irritere..... :) Og de som klarer å leve uten de helt store "loddene" her i livet, lever mye lenger også, mens de som grubler og henger seg opp i alt og alle, får som oftes slag og dør "før tiden". Tenkt på det også, om du ikke vil dø ung og bli et vakkert lik da!
16:47 21.05.2008
hjelpes meg da dere.. dette er ikke siden for meg for jeg er alle sammen jeg... er feit... på trygd.. å har ikke vært heldig med barnefedre heller... å enda så har jeg det bra.. hmmm...
3 kjekke fine unger å en fin leilighet en kjempe fin hund å masse gode venner...
men etter å ha lest her burde jeg faktisk gått på antidep å grini å syti ell noe.. hehe.. nei for jeg mener alle er jo like... alle feite å alle trygda å alle misslykkede forhold er jo kvinnens skyld...
å ikke fikk jeg bedre enn g på ungdomskolen å 3 på vgs heller.. nei nå går jeg å henger meg.
21:50 21.05.2008
gubba for en barnslig diskusjon da.. du HI må virkelig ha veldig dårlig selvtillit og fritidsproblemer som må legge ut en slik tråd.. er veldig normalt at folk som har problemer med seg selv pleier å henge ut andre.. så va er ditt problem da HI...