Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Siden det snart er 17 mai, føler jeg for litt flagg-debatt.
22:07 14.05.2008
Jeg stemmer for å fjerne det uggne, makabre torturredskapet vi har valgt å pryde flagget vårt med,og heller erstatte det men en lekker riksløve.

@Ananas@
Sv: Siden det snart er 17 mai, føler jeg for litt flagg-debatt.
22:10 14.05.2008
Jeg stemmer for kun sjørøverflagg.
Angelina Jolie
22:10 14.05.2008
Hva med å melde deg inn i Facebookgruppen "Ja til sjørøverflagg på 17.mai"?
Og hva mener du med torturredskap?
esmase
22:11 14.05.2008
jeg foreslår at alle blir hjemme så slipper jeg og se mennesker gå ukontrolert i tog. (eventuelt at jeg blir hjemme)
mortilgunnar loves Marcel
22:12 14.05.2008
Er sikkert lettere hvis alle andre er hjemme da, så kan du gå i tog hvertfall.
Angelina Jolie
22:13 14.05.2008
eller så kan jeg i det minte gå hvor jeg vil uten at jeg trenger og være redd for og støte på et gegantisk tog men mengder av rare mennesker som kan finne på hva som helst
22:13 14.05.2008
Det er jo et kors, kjære deg. Det ble brukt til å henge opp folk på til de døde.

@Ananas@
22:14 14.05.2008
kanskje vi skal være glad for at de hang folk der på dette koset? så blir det mindre folk som kan gå ukontrolert i tog
22:16 14.05.2008
Litt færre skumle midtøsten folk, som insisterer på å dra med seg kulturen sin hit, mener du?
@Ananas@
22:18 14.05.2008
Og sjørøver flagg er bra.Ta med deg et slikt. Det må jo være lov å være litt individuell?
@Ananas@
22:29 14.05.2008
jeg tenkte litt mer på jesus osv jeg da.

tenkte litt mer tilbake i tid siden ikke korset kom i flagget i dag.
22:40 14.05.2008
Så Jesus og Barrabas og andre røvere ikke kommer og går i tog mener du?
Sjørøverne sin tur i år!

@Ananas@
22:50 14.05.2008
ja tenk så mange jesus barn og barrabas barn det hadde vært om alle hadde levd og fått mange barn i genrasjoner oppover. det hadde blitt et stort skummelt tog... hehe
22:54 14.05.2008
Hehe de kan jo godt ha reprodusert seg likevel da? Synd jeg husker noen hellig-gral teorier, fra en oppskrytt bok, og en minst like oppskrytt film ;-)
@Ananas@
23:00 14.05.2008
men alikevel så har de sansynligvis greid og minskre reproduksjonen litt... hehe

morsom "teori"
23:07 14.05.2008
Så vidt jeg har forstått var det bare en "gral". Men det er jo også teorier om at jesus levde til han ble 60, bosatt i Frankrike.. Så en kan jo aldri være for trygg.
@Ananas@
23:09 14.05.2008
ja mange teorier på jesus. for meg er det ett fett hva som er sant og ikke. prøvde bare og finne noe positivt ved korset i flagget... hehe
23:14 14.05.2008
Hehe. Du skal ike finne noe positivt.
Støtt løve ideen da! Jeg har kjempelyst på et rødt flagg med en stor riksløve i midten. I gull! ;-)
@Ananas@
23:20 14.05.2008
ja men det har ikke jeg! jeg har i utangspunktet ikke lyst på tog i det hele tatt og i år må jeg gå i to. pokkers barnehage mafia
23:23 14.05.2008
Haha, jeg slipper unna med ett. Ungene blir ikke orgasnisert i rekka før 1 klasse, her, tror jeg,så vi får gå der vi vil. Heldige oss.
@Ananas@
23:26 14.05.2008
heldige dere! misunnerlig er jeg!

nesten så jeg har lyst til og la småen skulke. men som eneste alenemammaen i bh så har jeg også litt lyst til og være et godt eksempel for min rase :-)
23:32 14.05.2008
Hehe. Forstår. Jeg skal ut og spasere sammen med min kjære eks og sansynligvis foreldra hans også.
@Ananas@
23:38 14.05.2008
hehe ja det hørtes kanskje ikke så trivlig ut. det kan forsovit hende at Xen min og dama hans kommer og ser på småen i det ene toget. de er i hvert fall invitert. men de er ikke noe problem sånn sett. selv om vi aldri har prata like lenge som et tog har vart, så betviler jeg ikke at det kommer til og funke
00:00 15.05.2008
Hehe. Tog greiene er jo for ungene uansett. De syns nok det er mer stas til flere som kommer og ser dem;-)
Siden jeg fremdeles bor sammen med faren, er det jo naturlig at vi går sammen. Men vi hadde sikkert gjort det på samme måte om jeg hadde funnet leilighet. Vi har hedigvis ikke noe problem slik. Føles litt kunstig slik det er nå da. Men satser på det snart ordner seg.
@Ananas@
00:23 15.05.2008
kunstig er nok en naturlig følelse for mange. men det går som regel bra! lykke til da! :-)
00:26 15.05.2008
Hehe, Takk det samme! ;-)

@Ananas@
22:16 14.05.2008
Ja til flagg 17.mai
StineMarie+røveren
22:20 14.05.2008
Samme det... jeg hater 17 mai!! Noge er en kommuniststat og kunne like gjerne fjernet de blå og hvite stripene som er i flagget!! Ellers så er jo landet oversvømt av degoser som svaier rundt i norske bunader som er produsert i Kina av barnearbeidere... Dessuten så koster det meg 500 spenn for å kjøpe 4 fuckings heliumgballonger hver fuckings 17 mai:-) oig da er ikke pølser, brus, is, lodd sukkerspinn osv osv osv tatt med i regnestykket!!! Og i år må jeg faen meg stå en hel time å selge pølser for den jævla speidergruppa som en av mine drittunger er meedlem av!!!Og jeg hater pølser!!! da det bare er feiote unger og feite folk som kjøper slik mosa dyrerester, tilsatt krydder og annet snacks:-)
Dr. Yppert
22:23 14.05.2008
Haha, speidern faktisk..
Jeg skal nekte mine unger i å melde seg inn i noe slikt tull, det skal være sikkert og vist.
StineMarie+røveren
22:26 14.05.2008
Vel... når en er alenepappa og ønsker seg noe helger fri i løpet av et år!!! så er faktisk speidern jævla bra:-)
Dr. Yppert
16:53 15.05.2008
Om speidern er eneste mulighet for å få barnefri i noen helger så er du nesten unskyldt.
StineMarie+røveren
22:26 14.05.2008
hva klager du over? Så vidt jeg har forstått er du mann, og slipper å dasse rundt i en nasjonalromantisk ullsekk med rosemønster, og krøllete skjorte hele dagen. Nissekonesko og røde strømper attpåtil.Blarg.
@Ananas@
16:50 15.05.2008
Og hvem sier at du MÅ gå i en slik drakt?
StineMarie+røveren
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------