Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Hva er den beste reisetrillen
23:44 14.05.2008
Hvilken er den beste reisetrillen?
har ei jente på 3.5 mnd så jeg vil at det kan være mulig å legge ryggen godt ned :)
nettigull og Lenora lille..
Sv: Hva er den beste reisetrillen
13:53 15.05.2008
Peg Perego Pliko P3 :-)

Fra Barnevognguiden.no: Pliko P3 Completo er en anvendelig trille. Ryggstøtten kan felles helt ned i liggende stilling, og fotbrettet kan varieres i tre posisjoner. 5-punkts sele. Meget enkel å slå sammen, og liten i sammenslått tilstand. Svingbare framhjul som kan låses. Sentralisert brems på bakhjulene. Stor kalesje som regntrekket kan feste til ved hjelp av glidelås. Høydejusterbart håndtak. Lakkert aluminiumsramme. Kan kombineres med Primo Viaggio bilsete og Navetta bag-del. Veier 8 kg.

Den har også integrert ståbrett bakpå der eventuelle storesøsken kan stå. Genialt!!

Jeg har akkurat bestilt meg en fra USA. Den kommer på ca 2000 NOK med alle utgifter inkludert. Her hjemme koster den fra 3300 NOK. Dette er Completo-versjonen, som inkludere fotpose og regntrekk. Standard-utgaven kan man få her hjemme til rundt 2200 NOK.

Gleeeeder meg til den kommer!!
pjokken
13:55 15.05.2008
Her er forrsesten link :-)

http://www.barnevognguiden.no/peg-p-rego/peg-p-rego-pliko-p3-classico.html
pjokken
14:24 15.05.2008
Hvilken nettbutikk og fraktmåte?
Anonym
15:08 15.05.2008
Den jeg har bestilt fra USA?

Kjøpte den på Ebay av en som het Maxoty. Han (hun?) sender direkte til meg.
pjokken
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------