Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Donor egg/sæd debatten

Denne debatten er for dere som trenger egg eller sædceller, uansett hvilken seksuell legning eller hva slags sivil status dere har. Både for kvinner og menn. Her kan dere utveksle erfaringer og tanker rundt dette og ikke minst hvor man kan få hjelp da det er lite hjelp å få her i Norge. Hvor kan man få hjelp og hva koster dette?
Dette er ikke et salgssted hvor man kjøpe hjelpen her i Norge, for det er nemlig forbudt. Vi anbefaler sterkt at dette skjer gjennom godkjente steder i de landene der man gjør dette. Foreløpig kan man heller ikke donere egg her til lands, men i utlandet.
Vennlig hilsen jordmor Siri
IKM i uke 21
23:47 14.05.2008
Hei jenter

Er det noen her som har IKM i uke 21? Hvordan går det med dere?

Jeg har IKM 24 mai. Pr. i dag føler jeg ingenting, ingen symtomer (kun svak utflod som minner meg littegrann som el slim). Ellers så kjenner jeg ingenting av psykisk -og fysiske reaksjoner. Har heller ingen forventninger.

Jeg føler at mye er gått i krøll i denne pp, fikk betennelse i kroppen og måtte på pencillinkur, måtte ta flere smertestillende. Det var såvidt jeg klarte å reise pga smertene. På UL så vi 2. folikker på hver side av eggelederen (potte tett eggeleder på ene siden), så jeg vet ikke helt hvilken av dem som vant kampen om plassen. Så jeg tok sjanse i pp her.

Jeg må jo leve opp til nicknavnet mitt: Jeg "satser" på at folikken på den rette siden vant :-).

Tvi tvi jenter :-)
satser
Sv: IKM i uke 21
00:14 15.05.2008
Hei. Lagde en liste med oss som var nede i uke 19 + - , men kan jo selvfølgelig svare her :)
Jeg har IKM 22./23. mai.

Tvi tvi til oss!!

(storkeplanlegger satser og)

:)
-§StorkePlanlegger§- 10. pp
Sv: IKM i uke 21
19:05 15.05.2008
Hei.

Oj, jeg gikk glipp av den listen jeg.. .Må prøve å få den dyttet opp ;-)

Takk for tvi tvi`ene;-)
satser
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------