Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Grynting (Yppert, du er kvalifisert til å svare)
11:22 15.05.2008
Hva skjer i hue til tenåringsgutter? hvorfor må de grynte? Hvorfor må de skjems over sine foreldre? Kjøretur med to av arten i går kveld - og de var dels autistiske, dels grynta de (min) eller svarte på nøyaktig det de ble spurt om (den innlånte). Min hadde i tillegg det sjarmerende trekk å krympe seg, lage grimaser av ytterste avsky og stønne når hans mor sa noe - etter å ha forsøkt på flere vis å få noe annet enn størsta møjliga tystnad i bilen brøt jeg alle fartsgrenser hjem igjen. Hadde kjøreturen vært lenger hadde antakelig undertrykket i bilen ført til spontanimplosjon.
Så Yppert, du har fire og du har vært en: hva faan? Andre bidrag også velkommen.
Sv: Grynting (Yppert, du er kvalifisert til å svare)
13:20 16.05.2008
Det finnes dem som aldri slutter med det... Y-kromosomet er sikkert vanskelig å hanskes med for enkelte. Stakkars små kukhoder. (Jeg er fortsatt mannehater, for dem som evt lurte.)
15:43 15.05.2008
Det er vel alderen, men det er forjævla irriterende samt sosialt ubrukelig. Og så er de plutselig helt fantastisk fine å være sammen med, fornuftige og morsomme og for den saks skyld ufornuftig morsomme.
17:52 15.05.2008
Hørtes ut som rene koseturen det der da:-) Her klikker jeg som regel mentalt før jeg har startet bilen når alle ungene skal være med!! Jeg inntar som regel en slags hvilemodus mens krigen mellom ungene pågår!! Blir det for mye støy og enkelte slag treffer meg i bakhodet, så bråbremser jeg... uansett om jeg er på motorveien eller i byen!!! Nyt roen du har!!! Jeg har blitt mannevond og ungehater for lengst...pga antallet:--)
18:06 15.05.2008
Gled deg du. Om noen år er guttungen som perfekt å regne. Det siste jeg hørte var at bikinibuksa satt for langt opp. Jeg hadde tatt på meg en tilnærmet bombesikker en.
22:59 15.05.2008
Vet du hva, det gruer jeg meg ffaktisk til. Får allerede fnis og tyn av guttunger for at jeg gæsser, siden jeg har mammamage kan jeg faktisk ikke henge buksa på hoftebeina for de er litt bebløtet. Men ei jente som skal hate meg, klærne mine og utseendet mitt på en spesifikk jentemåte kan blir stas. Hun blir vel max pubert når jeg er max menopausal. Hurra.