Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Hatlista
11:24 15.05.2008
Carl Berner
Graving
Kø
Kø igjen
Eksamen
Ikkeselvrensende stue
Helt forbanna klart. Den der Pollyanna-greien funket ikke, men det er mulig at utsikten til noe rødvinsgurgling og med påfølgende vrøvling kan gjøre susen. Det er jo ikke så lenge til heller
Pollyanna har fått solariumrynketryne, hengevom og tattiser, men insisterer på hoftebukser og kort topp der hun dingler siggen over kebabtallerknene. Hjalp ergo ikke henne heller.
DE GRAVER OPP HELE JÆVLA CARL! Derfor står morratrafikken fra CB til Sinsenkrysset oppover, og fra Veitvet til Storo nedover, og så fra Ryen til Storo som alltid. En jævla time til bhg er ikke mrsmt.
Begge deler forutsetter at man har kropp, og blir derfor umulig, medmindre kollektivet henter meg ved døra og kjører meg til bhgport, for så å vente og kjøre meg til døra igjen. Dessuten sykler jeg ikke sju km til bhg med 22 kg unge uanfaansett.
Hva er galt med været, da?
Været suger fordi jeg har lyst å gå ut i det, men er for syk. Til helga, når jeg forhåpentligvis er frisk nok til å være ute i det, blir det garantert guffent.
Joda, de har pakket oss fint inn i plast. Ser ut som vi bor i en jæ**** julegave! Gjørmen er ikke bare utenfor lengre og det er tyyypisk at det er slik vi skal ha det i sommer! *furter litt til*
OG der STILLER jævla byggemannen seg utenfor hullet som en gang var et vindu, OG TAR EN RØYK!!!!!!!! Fyyyysj=(
Det er jo det positive;o) bo i 4etg med skogen som nærmeste nabo, også en morgen er det masse manner i vinduet!! haha... Og enda bedre nå som de invaderer stuen min=P
Mye rynker og legg på din skjorte, skjønner jeg - de sinnagrønne skyene sørover er antakelig fra deg? Men du blir jo den fineste i verden, da!
Her er angsten om det er plass til ulltrøye under veslas bunadskjorte - som er kort på erma, men sånn er livet, det kan ikke passe alltid.
Det er noe dritt. Håper de blir ferdige til arvingen kommer. Vi hadde rehabilitering på blokka vår da jeg gikk hjemme med nyfødt, og det var et helvetes bråk, som selvfølgelig altid var på det verste når kronprinsen skulle sove
pollenallergi
tomt for øl i kjøleskapet
køsnikere
røykeloven (pga gjør at alle utesteder lukkter svette og fis. Hurra for uteservering om sommeren)
Frp
Musikere som tror de er Guds gave til kvinnen. (som de elvfølgelig aldri er)