Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Sexdebatten

Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Lei mannen min
11:36 15.05.2008
Har vært sammen med mannen min i 8 år,i begynnelsen hadde vi bra sex 3-4 ganger i uka,de siste årene har det heller vært labert,jeg har ikke lyst,han er veldig mye borte 1-2 uker i strekk,vi har 4 barn mine og våre,det er veldig krevende å hele tiden være alene om alt,til tider veldig sliten.Når han er hjemme jobber han døgnet rundt,bryr seg ikke om barna sine el meg,vi har vel sex 1-2 g i uka når han er hjemme og det mener han er alt for lite,nåhar han gitt meg et ultimatum,mer sex el vi passer ikke å være sammens lenger,mener jeg umulig kan være glad i ham.Dette begynner å tære veldig,er deprimert og har en lav selvtillitt.Traff en gammel venn forige helg og han ga meg så mye positiv oppmerksomhet,vi kysset og det var jo bar helt utrolig,sitter e med vondt i magen forde jeg gjorde det.Har lyst til å flytte ut,finne mitt eget,er jo alene nesten hele tiden alikevel,noen synspunkter der ute?

Anonym
Sv: Lei mannen min
13:10 15.05.2008
blir du alene med barna vil du nok kjenne en mere indre ro, da vet du hva du har å forholde deg til og ikke bare kjenne på at han drar deg fra hverandre og krever og krever og ikke gir så masse tilbake

har vært gjennom det samme som deg
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------