Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 1-2 år

Mange som ammer enda?
12:25 15.05.2008
Hvor mye? Datteren min på 12 mnd vil ha pupp hele tiden, begynner å bli litt slitsomt, men samtidig får jeg dårlig samvittighet når jeg tenker på å slutte hehe....
Anonym
Sv: Mange som ammer enda?
12:49 15.05.2008
Jeg ammer min 15 mnd gamle jente enda. Ikke så mange ganger i løpet av døgnet og hun spør bare etter pupp når vi er hjemme, så jeg synes og det er helt greit og kommer til å fortsette:)
Serah
12:52 15.05.2008
Jenta mi (12 mnd) ammer litt enda, men bare på morgenen oppi senga mi og littegranne før sengetid om kvelden. På dagtid er hun overhodet ikke interresert, så jeg kommer til å fortsette en stund til.
Anonym
13:10 15.05.2008
Ja, men skal slutte nå brått. Han er staks to år.
mizzdea
19:41 15.05.2008
Jepp, ammer morgen og kveld (og litt innimellom ved feks tannankomst/sykdom). Jeg syns det er 20% kos og 80% kjedelig. Har kost meg masse med amming gjennom det første året, men nå må jeg helt ærlig si at jeg gleder meg til han ikke viser interesse for puppen lenger. Planen er å slutte i løpet av juni. Fikk tips om å smøre inn med mentholatum... håper det funker.
Beretta
19:42 15.05.2008
Ja, forresten.. knerten er 15 mnd.
Beretta
19:55 15.05.2008
Nei, for jenta ble mindre og mindre interessert i puppen rundt 8-9 mnd alder, så det var en kamp for å få i henne morsmelk! det ble selvsagt mindre melk inni der også, og pumping ble litt patetisk når det kom ut 15-20 ml av en pupp...så hun slutta når hun var rundt 10 mnd. Hadde tenkt å amme til hun var ihvertfall 1 år, så litt synd :( Men bra også for jeg begynte å jobbe 100 % igjen da hun var 10 mnd ;)
Gulljenta & mamma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------