Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Hah, jeg skal jaggu skifte fil!
12:49 15.05.2008
Ut med mannen, inn med hva som helst: objekt-seksuell skal jeg bli. Det kan umulig være verre, jeg tror jeg skal ha dyna mi som objekt.
http://oslopuls.no/kunst/article2423885.ece
Du kan da ikke mene at du er så antimaterialistisk at du ikke har dyne, tannbørste eller for den saks skyld en kjole du kan gifte deg med? Fru KaMa Sommerkjole høres helt fint ut, synes jeg.
Når du sier godmodig på den måten, så tenker jeg liksom på en gammel bestemor med hønefasong og eplekinn og forkle og håret i en grå tull på hodet.
Evt en olding som ler i skjegget sitt og smatter på en pipe, og så slår han seg på knærne innimellom og sier håhåjaja. Og så har han en sånn gammelmannssixpence på hodet, med rutemønster i.
Nei, du har et poeng. Men jeg er ikke trofast mot én enkelt dyne.
Kjole derimot. Dersom jeg finner den ultimate, så er det mulig jeg må vurdere både seksualitet og matrialisme.. :-/