Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Hah, jeg skal jaggu skifte fil!
12:49 15.05.2008
Ut med mannen, inn med hva som helst: objekt-seksuell skal jeg bli. Det kan umulig være verre, jeg tror jeg skal ha dyna mi som objekt.
http://oslopuls.no/kunst/article2423885.ece
sug lut fet ballade
Sv: Hah, jeg skal jaggu skifte fil!
12:53 15.05.2008
Funker det å være objekt-seksuell og anti matrialisme?
KaMa
12:55 15.05.2008
Du kan da ikke mene at du er så antimaterialistisk at du ikke har dyne, tannbørste eller for den saks skyld en kjole du kan gifte deg med? Fru KaMa Sommerkjole høres helt fint ut, synes jeg.
sug lut fet ballade
13:11 15.05.2008
Objekt-seksuell? Betyr det at det går ut over oss som er sex-objekter?

*hvine som en jentunge*
Modererte mugger
13:14 15.05.2008
Du får bare være objektet mitt om du er like godmodig og imøtekommende som dyna.
sug lut fet ballade
11:54 16.05.2008
Når du sier godmodig på den måten, så tenker jeg liksom på en gammel bestemor med hønefasong og eplekinn og forkle og håret i en grå tull på hodet.

Evt en olding som ler i skjegget sitt og smatter på en pipe, og så slår han seg på knærne innimellom og sier håhåjaja. Og så har han en sånn gammelmannssixpence på hodet, med rutemønster i.
Modererte mugger
11:56 16.05.2008
Og av alt dette er det kanskje strengt tatt bare "tull på hodet" som stemmer?
sug lut fet ballade
11:58 16.05.2008
Tull I hodet, kanskje? Men eplekinn på en god dag, og helst om vinteren, kanskje.
Modererte mugger
12:04 16.05.2008
Men du er enig i at dyne er det ultimate i godmodighet, håhåjaja eller ei?
sug lut laserfnask
12:09 16.05.2008
Dyne er digg, uten tvil.

Laserfnasksøta!
Modererte mugger
13:15 15.05.2008
Nei, du har et poeng. Men jeg er ikke trofast mot én enkelt dyne.
Kjole derimot. Dersom jeg finner den ultimate, så er det mulig jeg må vurdere både seksualitet og matrialisme.. :-/
KaMa
11:28 16.05.2008
Det der ser helt fantastisk ut. Bare mens jeg sitter her, kommer jeg på flere potensielle, materielle kandidater.
♥Prinzessin♥
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------