For han ville så gjerne ta henne med ut og se på tog, kjøpe is og kose seg. Og det kunne han, for det blir jo bare kos for dem begge. Så jeg spurte jenta mi da om hun hadde lyst til å være litt hos pappa'n sin på 17.mai, og hun ble jo kjempe gla (hun elsker pappa'n sin).
Så vi ble enig om at han skulle hente henne etter jobben, ved ca. 17-tiden på fredag og ha henne over på overnatting. For på den måten slippe de å stresse på lørdag. Jeg selv la planer for helgen. Middag på fredag med en venninne og lunsj på lørdag med en annen venninne.
Men så ringte han idag tidlig og sa at planen måtte avlyses. Den nye dama hans hadde allerede lagt planer for helgen for dem, og det passet ikke at datteren min kunne bli med.
Fy fader så sint jeg ble. Ikke for mine egen vegner, men på min datters vegne. Hun ble skikkelig lei seg. Man kunne se skuffelsen lyse ut av øyene hennes. Fikk helt vondt av henne. Men jeg har bestemt at dette skal ikke ødelegge helgen for oss.
På fredag skal jeg og hun ut på middag og lunsj på lørdag. Jeg skal gjøre mitt beste for at hun får en fin helg, etter denne skuffelsen.
|