Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
I går ringte pappa'n til jenta mi og spurte om han ikke kunne være så snill å få ha henne litt på 17. mai.
13:33 15.05.2008
For han ville så gjerne ta henne med ut og se på tog, kjøpe is og kose seg. Og det kunne han, for det blir jo bare kos for dem begge. Så jeg spurte jenta mi da om hun hadde lyst til å være litt hos pappa'n sin på 17.mai, og hun ble jo kjempe gla (hun elsker pappa'n sin).

Så vi ble enig om at han skulle hente henne etter jobben, ved ca. 17-tiden på fredag og ha henne over på overnatting. For på den måten slippe de å stresse på lørdag. Jeg selv la planer for helgen. Middag på fredag med en venninne og lunsj på lørdag med en annen venninne.

Men så ringte han idag tidlig og sa at planen måtte avlyses. Den nye dama hans hadde allerede lagt planer for helgen for dem, og det passet ikke at datteren min kunne bli med.

Fy fader så sint jeg ble. Ikke for mine egen vegner, men på min datters vegne. Hun ble skikkelig lei seg. Man kunne se skuffelsen lyse ut av øyene hennes. Fikk helt vondt av henne. Men jeg har bestemt at dette skal ikke ødelegge helgen for oss.

På fredag skal jeg og hun ut på middag og lunsj på lørdag. Jeg skal gjøre mitt beste for at hun får en fin helg, etter denne skuffelsen.

Anonym
Sv: I går ringte pappa'n til jenta mi og spurte om han ikke kunne være så snill å få ha henne litt på 17. mai.
13:35 15.05.2008
huff så synd da:( men datteren din får nå iallefall en kjempe fin helg med mamman sin iallefall
silhah og emilie
Sv: I går ringte pappa'n til jenta mi og spurte om han ikke kunne være så snill å få ha henne litt på 17. mai.
13:41 15.05.2008
Problemet er at dette er ikke det første gangen som skjer. Ifjor var det sommerferie og julaften. Vi har fast samværsavtale når det gjelder hverdagene, men ikke i ferier og helligdager.

Det avtaler vi privat mellom oss, fordi vi har hatt litt problemer med det før.

Saken er at eksen min er veldig gla i denne dama, og er trolig redd for å miste henne. SÅ han gjøre nesten hva som helst for henne, og det inkl. å skuffe sin egen datter.

Skulle bare ønske at hun er like gla i datteren min som jeg selv er....
Anonym
13:56 15.05.2008
Å, så sint jeg ble på deres vegne nå..!! Stakkars datteren din..

Du får si at neste gang dere avtaler noe, så får han ha sjekket med kjæresten sin FØR han ringer deg, og datteren din blir skuffet. Og at hvis det da dukker opp siste-liten tilbud fra kjæresten eller andre, så er det hans jobb som far å si at han allerede har lagt planer for seg og barnet, og ikke kan- med mindre det egner seg å ta med barnet på.
Månebarn og lille gullet
14:05 15.05.2008
Dette så jo ut til å være et koselig innlegg, men så kom jeg til midten og fikk helt klump i magen...stakkars jenta di!:-( Jeg fikk litt lyst til å være den som svarte denne fyren da han ringte for å si at han ikke kunne ha henne likevel....sagt at nå som hun gleder seg så får han f*** meg ta ansvar for det han har planlagt! Dustefyr!

Håper dere får en fin 17.mai-helg da!:-)
Riga + snulla & vesla
14:15 15.05.2008
Det var litt deilig å få rast ut her. Skulle gjort det da han sviktet henne ifjor sommer og i jula...

Men har nå roet meg ned.

Takk for trøstende ord fra dere. Skal hvertfall ikke la dette får ødelegge for oss. Vi har klart det før, så vi klare det igjen.

Anonym
14:37 15.05.2008
Uff...jeg vet det ble mye klaging fra min side nå...Men det er fint å få litt støtte her inne.

HI
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------