Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Slitere

Et forum for dere som har prøvd å bli gravide i mer en ett år eller som sliter med mange spontanaborter. I det hele tatt et forum for dere som syns at det ikke er noen lek å lage barn lenger. Her kan dere dele erfaringer og følelser og kanskje utveksle gode råd også? Tvi, tvi videre!

Vennlig hilsen jordmor Siri

Noen som kan si litt om sine erfaringer med pergotime?
13:34 15.05.2008
Noen som kan si litt om sine erfaringer med pergotime?

Hvorfor begynte dere på det? Hvor stor dose brukte dere? Hva slags oppfølging fikk dere av legen? Ble dere gravide? Hadde dere mye bivirkninger?
fuschia
Sv: Noen som kan si litt om sine erfaringer med pergotime?
16:45 15.05.2008
Hei hei.
Jeg fikk pergo av gynekologen fordi jeg ikke fikk eggløsning. Men fikk fortsatt ikke EL av pergo, men eggposene vokste, men '' slapp'' ikke:( Legen sa at det er mellom 10-20% som oppnår EL med bruk av pergo. Ikke så ille stor sjanse for at det funker, men verdt å prøve likevel da. Jeg tok dobbel kur, dvs 2 tabletter om dagen i 5 dager fra 5 dag i syklus uten pausemnd. Bivirkningene jeg opplevde var at jeg fort ble deppa og ville gråte og irritabel. Jeg har vært gjennom en lap for en tid tilbake og har nå begynt på pergo igjen.Håper det funker denne gangen!
momaja 20pp
17:10 15.05.2008
www.grysom.piczo.com
grysom 35pp3sa/1ma venter gutt
15:45 16.05.2008
Hei, jeg fikk pergo i mens jeg venter på lap og videre utredning. (Prøvd i ca 2, 5 år)

Jeg er inne i min første kur nå, tar den siste tabeletten i morgen, og jeg kjenner ingen forskjell! Vet ikke om det er bra eller dårlig tegn...
Dodli 32pp
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------