Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Det ser ut til at jeg vinner konkurransen her..................
16:27 15.05.2008
Har nemlig en konkurranse med venninnner om hvor mye respons vi får her inne. Takk for maaaaange tilbakemeldinger på tidligere innlegg dårlige venner:---------------)(lang nese)
Chrijoline
Sv: Det ser ut til at jeg vinner konkurransen her..................
16:29 15.05.2008
Bare på krangle eller på hele dib?
Dunder
16:32 15.05.2008
Bare på krangle:)
Chrijoline
16:42 15.05.2008
Da er sikkert du en soleklar vinner i å poste flest intetsigende kommentarer/innlegg...

.... mens vi andre har et liv!!

HKH!
16:51 15.05.2008
Jeg har et liv jeg også:) Et helt ypperlig liv faktisk. Kankje til og med bedre enn ditt:
Chrijoline
16:54 15.05.2008
Ja det vet nok helt sikkert du mye om...

Men gratulerer med seiren! Den er velfortjent:o)
HKH!
17:16 15.05.2008
Gratulerer med en meningsfylt seier! Det må gjøre godt for selvtilliten til en blærete snørrunge å vite at man er "best" på kvalmende innlegg på en babyside..!
Lykke til videre.
Tura Satana
18:15 15.05.2008
og du scorer vel ganske høyt på blærete kvalmende svar også? Fatter ikke at dere gir meg respons i det hele tatt egentlig:) At dere gidder å la dere irritere når det er SÅ tydelig at jeg bare gjør dette for gøy. Det er jo som dere selv sier: helt dustete innlegg jeg kommer med. HVORFOR SVARER DERE DA? Den mest ærlige var hun som sa at hun kjedet seg:)
Chrijoline
18:32 15.05.2008
Hvorfor så forbauset over at folk svarer på idiotinnleggene dine på en krangleside?
Forøvrig er din karakteristikk over hvem du mener scorer høyest, er best eller ærligst totalt uinteressant, da du selv virkelig tar highscoren i å undervurdere absolutt alle andre...og i og med at du har "vunnet" behøver du vel ikke nedverdige deg til å bruke mer tid på å respondere på blærete, kvalmende svar..?
Tura Satana
18:48 15.05.2008
Er det opp til deg å bedømme det da?
Chrijoline
18:51 15.05.2008
Jepp! Jeg er hoveddommer her inne.
Tura Satana
18:55 15.05.2008
Ikke nå lenger.
Chrijoline
19:04 15.05.2008
Hvis det var hoveddommertittelen du traktet etter, så gratulerer, jobben er din. Det er en møkkajobb, godt å være kvitt den!
Tura Satana
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------