Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 1-2 år

Andre barnehagebarn som er konstant snørrete, men ikke syk?
18:45 15.05.2008
Etter 1 mnd i barnehage så innser jeg at pjokken konstant er snørrete. Har hatt en skikkelig influensa i starten men siden vært i topp form, spiser godt, leker og herjer på. Men en vond hoste og snørrete nese forsvinner ikke. Plager ham ikke noe særlig men HATER å bli tørket snørr på så det blir noen kamper per dag. Normalt i starten eller normen for alltid?
Mamma til aprilgutt
Sv: Andre barnehagebarn som er konstant snørrete, men ikke syk?
20:01 15.05.2008
jepp, hun har hvert i bhg siden mindten av september, og kan vel telle på to hender hvor mange dager hun IKKE har hvert snørrete. men hun har aldri hvert syk med feber da. men hatt et par tre kraftige forkjøleleser.... kronisk snørr;)
Vårt lille midtpunkt og meg;)
20:06 15.05.2008
Her er det buser for alle pengene ;) ikke en dag uten!!! Men humøret og formen er på topp ellers heldigvis. ikke alltid så lett å få bort busene, så noen ganger ser det vel ut som at vi driter i at hun er full av snørr...folk skulle bare visst for en kamp det er!
Gulljenta & mamma
20:19 15.05.2008
Har også hatt vond hoste, MASSE snørr og litt diare i over en måned. Men i god form om dagen.
Anonym
20:32 15.05.2008
Bra å høre at det er normalt...og må vel tenke tilbake til før jeg fikk barn da jeg tenkte "hvorfor tørker ikke foreldrene nesen til barnet?" He he nå vet jeg at hvert tørk følger med et sinne som medfører at han kaster seg bakover og kan hyle i 5 minutter så da venter man litt...
Mamma til aprilgutt
08:51 16.05.2008
Yepp, høres VELDIG kjent ut :-)
pjokken
22:45 17.05.2008
Jepp! Høres kjent ut...
*☆*Rufus*☆*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------