Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Kjolen fra JK Dress er kommet
20:58 15.05.2008
Etter 2 uker kom brudekjolen jeg bestile fra JK-Dress. Sendte bilder av en Maggie Sottero kjole som jeg likte så godt. Den er fra kolleksjon i 2006. Var veldig skeptisk for å bestille der, men jeg ble meget positivt overrasket. Nydelige broderier og fantastisk flott stoff. Det eneste er at den er litt vid rundt livet, så jeg må sy den inn litt. Så det gjelder å være nøye med målene. Men alt i alt har jeg bare positivt å si om service og resultat.
heisann78
Sv: Kjolen fra JK Dress er kommet
21:16 15.05.2008
Hei..

Får jeg spørre hvor mye du må gi for en kjole du sender inn bilde av selv??
mamma´ntilanas
21:30 15.05.2008
Jeg betalte 139 USD (ca 800 kr)
for kjolen, pluss porto.
heisann78
06:23 16.05.2008
Takk... Tror jeg må ta meg en tur ut og prøve noen kjoler...
mamma´ntilanas
13:51 22.05.2008
Hei

Har nettopp bestilt kjole fra samme sted.

HVORDAN betalte du?? Han Jack sendte meg info om at jeg skulle betale via Western Union bank osv. Det stusset jeg litt over i disse paypal/kreditkort tider...
junibrura
13:55 22.05.2008
Hvis du vil betale med paypal, bare be om det så får du info:) Jeg gjorde det, var ikke noe problem:)
Kanutten83 og Markus
21:06 22.05.2008
til meg sa de at de ikke godtok paypal, bare western union.......merkelig de gir ulike svar da!
Anonym
00:16 23.05.2008
jeg også vil bruke paypal istedefor noe annet..har ikke bestilt enda..

og du anonyme,er du bare ute etter å lage dårlig stemning for dem eller,alltid noe som ikke tør stå frem når det gjelder noe negativt.
Susan*lillegutt og mini*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------