Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Hvilken vogn passer når...
21:28 15.05.2008
Man ikke har trapper opp til boligen, man tar så og si aldri offentlig transport, man har stor stasjonsvogn, får baby i mars, er glad i å gå turer, men stort sett alltid går på ordentlige turveger (ikke veldig ujevnt terreng) og vil ha en nøytral, relativt klassisk vogn?

???
Klar!
Sv: Hvilken vogn passer når...
21:30 15.05.2008
Emmaljung Smrt Duo?
Anonym
21:42 15.05.2008
Du kan jo sjekke ut: Emmaljunga mondial/smart/edge, simo, brio happy eller teutonia mistral/prestige. På de vognene du kan velge understell ville jeg valgt det letteste og det med best fjæring. Lufthjul er også greit på tur syns jeg.

Lykke til!
Anonym
00:26 16.05.2008
Emmaljunga mondial. Romslig, klassisk, nydelig vogn:)
79fia
21:58 17.05.2008
Har selv hatt Emmaljunga Edge Duo Combi og vært kjempefornøyd. Utrolig god å trille uansett underlag. Stødig og robust vogn som har alt man trenger Blandt annet; vendbart håndtak (kjekt når barnet har sittet i sportsvongdelen en stund og begynner å ønske å se noe annet enn bare den som triller), stor og god varekurv, god plass i bagen med plass til voksipose eller annen vinterpose, ryggstøtte i bagen, fotpose til sportsvogndel, trekk til bagen, sol-/innsektsnett intergrert i kalesjen, samt regntrekk. Bagen er stor og god. Brukte den til min gutt frem til han var 8 mnd. Så har man plass i bilen så er den et godt valg etter min mening
.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------