Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 1-2 år

Bruker dere mye kjole eller skjørt på jentene deres?
21:33 15.05.2008
Her bruker vi en del. Ble brukt en del mer når hun begynte å gå. Synes det er fint. Blir vel en del i sommer også. Hva med dere andre?
Anonym
Sv: Bruker dere mye kjole eller skjørt på jentene deres?
21:39 15.05.2008
Ja er så søte med det... Brukte ikke mye før hun begynte å gå, men nå er hun 13 måneder og går masse i skjørt og kjole.. Moro å kjøpe er det å:)
Lily Of The Valley
00:02 16.05.2008
Ja masse,det er jo så mange fine kjoler og skjørt, bruker det mer nå når hun har begynt å gå, det ble så trasig med skjørt når man krøp.
mamma til Kasper og Andrea
15:19 16.05.2008
Ja, nesten hver dag.
Silje og jenta
15:28 16.05.2008
Nei, jeg synes det er lite praktisk med kjoler og skjørt i barnehagen og ute i sandkassa. Jenta mi bruker bukse til daglig og skjørt/kjole når hun en sjelden gang skal pynte seg - i bursdager etc.

Men hun hadde skjørt på seg i 16. mai-toget i dag, og skal naturligvis ha kjole i morgen.

Er mest opptatt av det praktiske jeg. Orker ikke så mye dill og dall selv om jeg har jente.
Anonym
17:36 16.05.2008
Bruker skjørt/kjole når vi får besøk eller skal ut på shopping/besøk. Hjemme rusler hun rundt i strømpebuksa, da er vi mest opptatt av hva som er behagelig og praktisk :o) Men veldig glad i å pynte henne opp ellers!
Anonym
20:17 16.05.2008
Nesten aldri, synes det er fryktelig upraktisk og dessuten har jeg ikke ønske om å få en jente som krever å gå i kjole hele tiden og nekter å ha på seg bukse i barnehagen. Hører om mange som sliter der. Kjole bruker vi i bursdager etc.
Canari
22:56 17.05.2008
Vesla her bruker masse kjoler og skjørt :o)
Hun er 19mnd og syns hun er sååå fin selv, hehe :o))
ajas
04:14 18.05.2008
ja, ganske mye kjoler, eller dvs mest tunikaer igrunn...
Men hun bruker da mye bukser også.
bobleplast og Amélie Amelusk
21:57 18.05.2008
Mest kjoler, bruker veldig lite bukser. Eg er eneste jenta i min søskenflokk og har selv ei jente og en gutt, så da blir det masse kjoler på tulla.. Er jo bare gutter i slekta.. Så må ha litt dill dall på den ene jenta vår:)
Anonym
23:15 18.05.2008
Jeg bruker mye kjole og skjørt på jenta mi, faktisk nesten hver dag. Dette er selvsagt hverdagskjoler som er løse og ledige og ikke i veien for bevegelse og lek. Det er også et must at de er enkle å ta av og på (ikke mye knapper) slik at man kan ta de av og på like enkelt som en genser når hun skal ut.
Hun har sikkert bortimot 15 kjoler og 4 skjørt nå, og jeg har ikke kjøpt en eneste en av disse. Noe er arvegods og andre gaver.
ÆrtaBærta med to små fjærta
23:57 18.05.2008
Jenta mi har nærmer 70 kjoler å noen skjørt.Så ja, d blir brukt masse kjoler, hver dag nesten.. De er fra str 50 - ca 2år, fått masse å arva en del
Anonym
23:59 18.05.2008
Vi bor nesten ute på fjæra på dagtid, så tulla er stort sett alltid ikledd klær for det.
Bruker derfor være raske til å skifte til noe litt penere når vi kommer inn for dagen, og da blir det ofte skjørt eller kjole:)
Den heldige eier av ett barn
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------