Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Tvillinger/trillinger/firlinger

Apropos barnevakt:)
00:20 16.05.2008
Hvor gamle var barna da dere først hadde barnevakt? Har det vært vanskelig å sette bort to?

Begynner å føle meg litt alene om å aldri ha hatt barnevakt..dvs jeg har dratt fra dem noen ganger etter de har lagt seg, men aldri på dagtid, og aldri med noen andre enn pappaen med dem. Har vel ikke hatt lyst til det, og da føler jeg ikke det er noe poeng:)
bissen
Sv: Apropos barnevakt:)
11:58 16.05.2008
Besteforeldrene har passet mine gutter i noen timer ved to anledninger slik at jeg har fått gjort unna noen ærend.
Vi skal ha barnevakt for guttene første gang neste fredag. Da skal jeg og samboeren på fest og mora og søstra mi kommer til oss. Ca 3 mnd er guttene da.
Jeg har heller ikke hatt behov for barnevakt før nå og har ikke lyst til å sette dem bort ennå. Derfor kommer barnevaktene og sover over hos oss slik at jeg er tilgjengelig på natten hvis en av de skulle slå seg helt vrang :) Men det tviler jeg på. Snille gutter som sover godt på nettene.
PaulaFrank
21:30 17.05.2008
Har hatt barnevakt helt siden de ble født vi. Men da bare noen timer så vi har gått på kino, ut å spist eller noe. Første overnatting var de vel rundt 8 uker og de gikk veldig bra. Ellers har de vel vært på overnatting ved jevne mellomrom.
Når de er hos sine tanter og onkler er de der begge to. Men besteforeldrene deler de ofte. Det går veldig fint i forhold til gutta også. Stor koser seg med å få all oppmerksomhet helt alene. Tror det er litt viktig også.
sarp m/ Niklas og Marius.
23:39 17.05.2008
Hos oss har det ikke gått med barnevakt pga minstejenta det første året..det blir nesten en vanesak til slutt:) Men nå skal vi faktisk ut både samboer og jeg neste lørdag, blir første gang mamma ikke er der når de legger seg..gleder meg til det vi skal, men gruer meg vannvittig til å dra fra jentene.

Veldig enig i at det er viktig å dele på dem av og til, godt for dem og kunne blomstre litt og styrke individualiteten..vi tar med hver vår av og til, ser nesten på det som en pause jeg, med bare et barn..piece of cake:) Men de leter etter hverandre etter noen timer, litt avhengige av hverandre er de jo:)
bissen
10:14 18.05.2008
jentene våre sov borte første gang da de var 2mnd...

til sammen nå har de sovet borte kanskje 6 ganger..De er 13mnd..
det går kjempe fint..ikke no problemer i heletatt..i tillegg har mormora de dem annhver fredag på dagen..hun ville egentlig ha de hver fredag,men det ble for mye syns vi..=)

ღMaria fikk TO prinsesserღ
10:34 18.05.2008
Tar også ofte med oss en hver om vi skal noe. Og som du sier Bissen er det så enkelt. Er nesten som jeg føler at jeg er alene på tur. Rart det der:)
sarp m/ Niklas og Marius.
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------