Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Et sikkert tegn på graviditet??
03:38 16.05.2008
Våknet nå for ikke så lenge siden, og det gjorde veldig vondt i høyre brystvorte. Trodde jeg hadde fådd betennelse så gikk på badet for å ta paracet. Jeg kjente på brystvorten siden den så oppsvulmet ut og da kom det MELK ut!!! Betyr dette at jeg kanskje kan være gravi? Men vi startet med å prøve å lage barn 7 mai, kan jeg allerede være gravid da???

Har også hørt at når noen ønsker sterkt å bli gravid så kan kroppen lage disse symtomene??

Må nevnes at for noen dager siden fikk jeg fryktelig vondt i venstre bryst, skikkelig stråling på en måte. Regnet med at det var en nerve som lå i klem i skuldra. Kanskje dette også var et tegn?
ulldor
Sv: Et sikkert tegn på graviditet??
09:49 16.05.2008
dytter den opp jeg :) For ønsker svar
ulldor
09:53 16.05.2008
Hei Ulldor

Skjønner godt at du ønsker svar :-) Dessverre har ikke jeg noe svar til deg, det er vanskelig å si. Dere kan jo ha truffet på eggløsning med én gang, eller du kan ha blitt gravid før dere aktivt begynte å prøve å lage barn ?

Nei, det blir jo bare gjetninger fra min side, jeg er jo ingen fagperson - men jeg ville kanskje ha snakket med legen min om det. Så slipper du å gruble og evt bekymre deg :-)
Mother2be
09:58 16.05.2008
Takk for svar :)
Tenkte på å ta en test idag.
For å se .... Men vil ikke ta for tidlig heller og risikere en negativ test når jeg er gravid. Det skjedde sist gang, testet for tidlig.
ulldor
10:14 16.05.2008
Uff ja - det er så kjipt å få negativ test... Men, da prøver vi jo igjen litt senere ;-) Men har du viljestyrke nok til å vente med å teste, så vent. Tenk så mye koseligere det må være å få positiv på første test.. !

Dette må du selvsagt føle på selv, men jeg må si at jeg skulle ønske jeg hadde klart å vente. Nå føler jeg meg litt i ingenmannsland. Har testet negativt, IKM i dag, ingen TR, og har "symptomer" i bøtter og spann. Tror, og vil så inderlig, at jeg skal være gravid - men testen sier nei.

Uansett hva du velger ulldor, så ønsker jeg deg masse lykke til ! Jeg håper at du er gravid, at dere har hatt et lykketreff med én gang. Krysser fingre for deg :-)
Mother2be
10:25 16.05.2008
Takk takk, men tror nok ikke jeg klarer å vente med å teste. Hehe. Er vanskelig det.
Men som sagt da jeg var gravid for et par år siden hadde jeg også symtomer på graviditet, men testen sa nei. Da var jeg bare 18 så da stolte jeg på testen, men etter en mnd var jeg hos legen siden jeg var så redd for at jeg hadde mistet mensen og va syk. Da tok han graviditets test og den sa ja. Blei helt paff jeg, for den hadde jo sagt nei da jeg hadde testet meg tidligere.

Lykke til dere også, håper den blir positiv snart.... :D
ulldor
11:20 16.05.2008
det finnes noe som heter inbilt svangerskap, man får da alle symptomene men er fortsatt ikke gravid. Kan legge til at jeg har hatt melk de siste 4 årene uten å vere gravid....... Dette har med progresteron nivået i kroppen din å gjøre....
lamor
11:23 16.05.2008
Håper ikke det er innbilt svangerskap da...
ulldor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------