Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Assistert befruktning

IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
Og det er nå jeg er totalt forvirret?!?!? Testet nettopp... Gravid eller ikke? Det er det store spørsmålet
06:11 16.05.2008
Og testen er jo sterkere positiv enn den var for 3 dager siden. Ingen problemer med å se at det er en rosa strek der.

Startet med litt brun/rød utflod igår, men har ikke kommet noe særlig mer i løpet av natta. Hos meg pleier TR å komme for fullt ganske ummiddelbart.

Så nå er bare enda mer forvirret... Er jeg gravid eller ikke? Blir spennende å se blodprøven på mandag eller om TR dukker opp for fullt i løpet av dagen.
☆Turbotrollet *dobbelt-ruger*
Sv: Og det er nå jeg er totalt forvirret?!?!? Testet nettopp... Gravid eller ikke? Det er det store spørsmålet
07:27 16.05.2008
Oj, det var jo merkelig! Hadde du ikke vært gravid skulle du vel ikke ha fått sterkere strek nå??? Hm. Kan tyde på at HCG'n din har steget det da =)=) krysser fingrene for at TR holder seg unna!
2små IVF-ruger
Sv: Og det er nå jeg er totalt forvirret?!?!? Testet nettopp... Gravid eller ikke? Det er det store spørsmålet
08:43 16.05.2008
Jeg testet positiv den samme dagen som jeg begynte ha litt blødninger....fem dager før IKM, først litt brunt og så sånn oransje aktig hver morgen..til IKM, så stoppet det, og jeg er 5+0 i dag;-)...venter på HCG prøv nr to i dag...
lubbeline
09:24 16.05.2008
Hcg har jo steget og det er positivt. Krysser fingrene for at dette går bra
Turbotrollet:-) Masse lykke til!!
Ann-ch.
09:27 16.05.2008
Gravid er du nok. Jeg blødde fra uke5-12 med jenta mi, et gikk bra;)

Å da hadde jeg mer enn berre litt, jeg blødde mye:)

Gratulerer
Tryne_17pp,2SA, 2.IVF?
09:56 16.05.2008
Kødder du?
Har ikke nerver til det her jeg Turbo.....!
Nå får vi bare satse alt på at tanta holder seg borte!!!!!!
Sååå spent her nå og håper så masse at det har lykkes!
dollypopp
10:09 16.05.2008
Må jo bety at hcg-nivået har steget!! Håper mandagens blodprøve gir deg mer svar. LYKKE TIL!!!
Kanskje i år?
10:40 16.05.2008
Det er et godt tegn at testen er sterkere! Så lenge du ikke får mye blødninger er det nok en liten spire i magen din:-) Brun utflod/spotting er helt normalt tidlig i graviditeten, det hadde jeg og alt gikk fint! Lykke til med blodprøven:-)
Emilia med guttebaby i magen:)
11:27 16.05.2008
Krysser fingrene for fin hcg stigning :O)
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
12:29 16.05.2008
De gangene jeg har hatt kjemsike så har testen vært negativ når jeg har begynt å blø... sterkere strek må vel bety høyere hcg? Du er nok gravid ja, men om du er i tvil kan du jo teste på ny imorra, eller ta en blodprøve for å sjekke hcg nivået?

Men jeg skjønner godt din bekymring. Krysser alt jeg har for deg!
kirsty-1.IVF-avbrutt
12:58 16.05.2008
Jeg hadde brunlig utflod 2-3 dager før blodprøve ble tatt. Testet hjemme samme kveld som jeg tok blodprøva, og fikk tydelig kryss med en gang. Enda litt seinere på kvelden fikk jeg friskt blod på papiret -så var sirkuset i gang med stadig nye blodprøver for å følge med på hcg.
Hadde brun utflod (gammelt blod) fra 4+0 til 7+0, og et par ganger med helt friskt blod -er nå 17+4!

Tar du crinone eller progestan? De sa til meg at det kunne være progestanen som irriterte og førte til blødningene, det er jo ganske sterke saker. Eller bare skjøre slimhinner.

Veit det er et mareritt å ikke vite, men syns du skal prøve å holde på håpet og tenke positivt nå -enn så lett det er å si.

Tvitvitvi!!!!!!!!:)
LilleVackreAnna
16:27 16.05.2008
Takk for trøstende ord jenter, men har nok begynt å blø. Slett ikke like mye som ved vanlig mens, men kommer en del koagler og klumper. Så da er vel løpet kjørt. Bare så innmari irriterende at streken på testen idag var sterkere enn da jeg testet tirsdag :(

Er egentlig ikke så veldig lei meg akkurat nå, hadde jo forventet at det ikke kom til å gå bra ut fra lav hcg på blodprøve. Men så klart tviholder man jo på det lille håpet man har.

Ingen smerter, det bare blør. Fint lite ferskt blod egentlig, mest brunt, men som sagt en del klumper. Sorry detaljene, men jeg regner med dere tåler det :) Trodde at ved SA så blødde man mer enn ved vanlig mens?

Så da får jeg vel bare en bekreftelse på mandag at vår lille spire ikke ville sitte denne gangen...
☆Turbotrollet *dobbelt-ruger*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------