Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Dag 28 i syklus og
07:27 16.05.2008
ingen teng til TR...... Dagen har så vidt begynt men alikevel

Lov å håpe
M_amma_til_Kristoffer5år
Sv: Dag 28 i syklus og
09:14 16.05.2008
Skal krysse fingrene for at du ikke får tantebesøk jeg!:))
Meliah
09:25 16.05.2008
Oj, så spennende!!:) Jeg har også ikm i dag, men fikk positiv test allerede mandagskvelden! Nå skal det sies at jeg tror jeg har el noen dager før jeg "egentlig" skal ha den da, så derfor MÅTTE jeg bare teste så tidlig..:)

Lykke til!!:)
Marte, tulla & spira
10:26 16.05.2008
You and me both :-)

La oss krysse fingrene sammen, og håpe TR ikke kommer tilbake på månedsvis ;-)
Mother2be
20:17 18.05.2008
liten oppdatering... siden TR ikke kom på fredag så har jeg ventet og ventet.... Og i dag søndag så har det forsatt ikke skjedd noe... Begynner å bli litt spent nå. Skal få kjøpt meg en test og finne ut....

Men mange sier at siden ejg hadde hormonspiral og tok den ut for 2 mnd siden så kan det ha noe med den å gjrøe. Men hadde TR som normalt forje mnd.......

Forsatt lov å håpe
M_amma_til_Kristoffer5år
20:28 18.05.2008
Kjempe spennede! Legg inn en tråd etter testing i morgen da! :)

(Lever litt på andres testing for tiden, har sykt lyst å teste tidlig men har lovet meg selv å vente på IKM, hehe)
NewMom
09:24 19.05.2008
Jeg skal teste i løpet av uke..... Må bare få lønning. Alle vet vel åssen det er, de siste dagene før lønning så er det ikke mye til overs... he he
Får lønn i morgen og mann min får til fredag. Blir å løpe på apoteket da.... Og da tester jeg nok på onsdag.... Forsatt ingen tegn til mens....
M_amma_til_Kristoffer5år
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------