Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
God morgen alle sammen....og hjelp!!!
08:13 16.05.2008
God morgen.
Åååååååååååååå jeg er så nervøs at jeg holder på og miste befippelsen.
Har IKM i morgen, men klarte selfølgelig ikke å holde meg med å teste. Selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for og vente ril søndag...(sikkert noen soom kjenner seg igjen.)
Tok en Quick Respons test.....å nå lurer jeg på om jeg så en veldig svak strek nr. 2 der. Eller om det er jeg som har stirra på meg en strek extra.
Hadde svak strek forrige gang jeg ble gravid også...men da kjøpte jeg CB digital etterpå. Ååååååååå jeg har et så inderlug høyt ønske om at det skal gå bra.....men vet at jeg blir så umåtelig skuffa hvis jeg ikke er gravid. Det har vert en knalltøff prosess etter MA, men det vet dere sikkert allt om selv.

Måtte bare dele min store frustrasjon med dere før jeg kom meg på badet...og allt for sent på jobb.
Men jeg har vert såååå strøtt i det siste at jeg forsov meg jo i dag.Fikk jenta på skolen før det var for sent hvertfall....

Må alle få en god dag!

Klemm.
Loppelure...2pp.
Sv: God morgen alle sammen....og hjelp!!!
09:11 16.05.2008
God morgen ja!
Så spennende med testen da!! Om du ser en veldig svaaak strek, så er det jo muligheter da! Jeg har i alle fall aldri hatt svak strek, og så ikke vært gravid!
Er selv i 1pp etter SA og syns det er litt tøft selv også, håper så veldig på at det skal gå bra denne pp!
Kjøpt deg en CB digital og sjekk senere i dag du! Skal krysse fingrene for at det lyser GRAVID mot deg!:))
Meliah
Sv: God morgen alle sammen....og hjelp!!!
10:16 16.05.2008
Hei og takk for svar.

Jeg må nokk løpe ut i lunsjen ja....en kjapp tur på apoteket:)
Men hvis jeg klarer det så venter jeg til i morgen tidlig med og teste...
Da er det på dagen 6 månder siden bryllupsdagen vår:)

Men så gjenstår det å se om jeg klarer og vente:)
Loppelure...2pp.
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------