Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Piffen gikk litt ut...
08:44 16.05.2008
... av meg i morges. Etter en lang natt hvor jeg sov dårlig, hadde en drøm som begynte veldig bra, men endte veldig dårlig, og en morgen hvor jeg fikk veldig sterke smerter i magen... IKM er i dag, og jeg tenkte selvsagt menssmerter med én gang. Det lignet også, men var mer stikkende og sviende smerte, ikke sånne "tak" eller kramper som jeg pleier å få ifbm TR.

Jeg ventet til samboer var dratt på jobb før jeg sto opp og gikk på badet. Jeg gruet meg så !! Jeg var HELT sikker på at TR nå hadde dukket opp, men neida ! Ikke antydning til TR, ikke spotting engang ?! Da våknet håpet i meg, og jeg skyndet meg å finne frem en test. Som var så negativ som den kan få blitt. Ikke en svaaaaaaaaaak strek engang, som så mange her inne får... ingenting - helt blenda hvitt faktisk. Bortsett fra kontrollstreken som var veldig sterk. Takk for den, liksom...

DA gikk piffen litt ut av meg. Da mistet jeg litt håpet om at det har klaffet denne måneden. Så nå venter jeg egentlig bare på at TR skal komme. Men jeg har fremdeles bittelitt håp igjen da - for jeg er veldig kvalm nå på morgenen (som selvsagt like gjerne kan komme av lite søvn og sterke magesmerter), og jeg testet med QR som jeg har skjønt ikke er så veldig pålitelig.

Men hvor mye skal jeg lure meg sjøl, liksom ?
Mother2be
Sv: Piffen gikk litt ut...
09:03 16.05.2008
Hei!
Føler med deg! Man håper og håper og håper i det lengste, og så lenge TR ikke har kommet er det jo i og for seg håp! Negativ test er jo ikke mye morro, men det betyr jo ikke 100% sikkert at du ikke er gravid da!
Første gang jeg ble gravid testet jeg positivt først et par dager etter IKM. Mens andre gangen var det et par dager før. Så man vet vel aldri helt.
Jeg krysser fingrene for at du er gravid jeg!!:))

Lykke til!
Meliah
09:24 16.05.2008
Hei Meliah !

Tusen takk for sympati og støtte ! Det kommer godt med i dag, skal jeg innrømme :-) Du gir meg ekstra håp, og det er som du sier, så lenge TR ikke har kommet, så er det jo fremdeles håp.

Takk for at du krysser fingrene - jeg håper jeg kan si om et par dager at det hjalp, hehe :-)

Mother2be
09:20 16.05.2008
Klem til deg. Hvis det kan være noen trøst gjorde jeg det samme i går. Testen kunne sikkert ikke blitt mer negativ... Kunne like gjerne fått gubben til å tisse på den idiotiske pinnen...

Nå har jeg brukt en sum tilsvarende Burkina Fasos bruttonasjonalprodukt på tester de siste par månedene :-D

Men likevel, skal jeg forsøke igjen i morgen.
Mammamm
09:28 16.05.2008
Tusen takk for klemmen, og stor klem tilbake ! Og takk for at du fikk meg til le ! :-) Kommentaren din om at du like gjerne kunne fått gubben til å tisse på den idiotiske pinnen var bare helt konge *ler godt*

Huff.. ja... jeg tør ikke tenke på hvor mange tester jeg har kjøpt, og tatt.. Hvorfor blir vi så tussete over dette her ? Ikke rart mannfolka rister litt på hodet over oss noen ganger, hehe :-)

Jeg ønsker deg lykke til med ny test i morgen, og håper at 17.mai får en helt ny betydning for deg ! ;-D Selv skal jeg gjøre mitt beste for å stålsette meg, og ikke teste igjen før... i morgen ?? Neida, det var fleip. Ikke før over helgen, håper jeg. Men det spørs om jeg har så mye viljestyrke.
Mother2be
09:56 16.05.2008
Jeg også lurte litt på å vente til mandag nå som jeg har fått flere negative denne uken. Gir liksom litt opp da. Men som du sier får se på viljestyrken...

Jeg har bare hatt to menstruasjoner etter at jeg tok ut spiralen så jeg har jo ikke helt kontroll over når jeg skal ha mens men jeg har aldri hatt særlig lange sykluser.

Vi får håpe du kan legge til soon til BIM-navnet ditt over helgen da ;-)
Mammamm
10:08 16.05.2008
Jepp... jeg har en følelse av at viljestyrken min vil møte STOR motstand dersom TR ikke viser seg i morgen eller søndag, men... vi får se :-)

Det gjør jo saken ennå litt mer komplisert ja, når man ikke helt vet når mensen egentlig skal komme. Men hvis du aldri har hatt særlig lange sykluser er det sikkert ikke så stor forskjell nå.

Takk i like måte - kanskje vi begge blir "sooner" over helgen. Det satser vi på :-)

Kos deg i morgen iallfall, og kanskje vi begge klarer å tenke på noe annet for en stakket stund når korpsene spiller og russen bråker, hehe :-)

Klem
Mother2be
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------