Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
kan det være en sjans.........?
09:51 16.05.2008
Til tross for 2 negative graviditetstester, kan det allikevel være en liten mini-baby-sjanse på at jeg er gravid?

Jeg er nå i min 37'enede syklus dag. Ingen tr.
Jeg er realist, og har helst ikke tro på at jeg er. I.o.m. neg test. Og ingen symptomer på gravid. Har litt sånn som det pleier å være før mensen, murring, uro i bein, litt stikking/ømt i bryst. Men det er temmelig svakt, og det har vart lenge. Føler liksom ikke mensen er rett rundt hjørnet liksom.
Men nå kan den godt komme........blir sprø!!!!!
Vil jo komme igang med ny prøving.
Irriterende å bli lurt på den måten, spesielt når vi er i en slik lage-baby-tid.....!!!!

....grrrr.....
Benedikte34
Sv: kan det være en sjans.........?
10:00 16.05.2008
Jeg ville bare si at jeg føler med deg ! Er omtrent i samme båt, og kjenner frustrasjonen over at det ikke kan være enklere, mer svart/hvitt liksom ;-) Men jeg har skjønt at i denne "graviditetsleken" (ikke lek i ordets rette forstand, det er jo ramme alvor, men) så er det så utrolig mange grånyanser, og særdeles lite som er helt svart eller helt hvitt (bortsett fra testen jeg tok i morges... DEN var heeeelt hvit...*sukk*)

Men, nå var ikke målet mitt å gjøre dagen din ennå verre da... *rødmer* Jeg får si til deg, som jeg har sagt til meg selv: så lenge TR ikke har kommet, er det fremdeles et lite håp. At vi tester negativt kan være dårlige tester, for lite konsentrert urin, tingenes iboende faenskap - hva vet jeg :-)

Det jeg vet, er at det fremdeles er et lite håp ! Og skulle TR komme, så får man bare prøve igjen ? Selv om man er litt lei, og vi jenter tydeligvis fort blir veldig tussete når det er lage-baby-tid... ;-) (Da snakker jeg først og fremst om meg selv)

Jeg ønsker deg lykke til Benedikte34 - krysser fingrene for oss begge, og satser på at TR ikke kommer på mange, mange mnd !! ;-)
Mother2be
10:00 16.05.2008
Hvis du er langt over IKM-dato er det vel lov å ta seg en tur til fastlegen? Eller har du lange sykluser?

Husk at ikke alle har så veldig tydelige gravidsymptomer da.

Jeg vil jo si det er mulig du er gravid, men siden det har gått så lang tid ville jeg tatt meg en tur til lege.
Mammamm
10:12 16.05.2008
Takk for svar begge to.
Mother2be: krysser fingrene for begge to ja, på at mensen bare blir borte.......;O)....... dritt-tester .....;O)

Mammamm: skal til legen på tirsdag av annen grunn, så da tenkte jeg og nevne dette. kanskje be om blodprøve, hvis da ikke styggingen er kommet til da.......;O)
Benedikte34
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------