Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Jenta mi har høy feber og sover hele tiden. Normalt?
09:53 16.05.2008
Først må jeg bare si at jeg ikke er ute etter å bruke dette forumet til noen konklusjon. Har pratet med legen, og fått time til klokken to. Men blir jo selvfølgelig bekymret, og lurer på om ting er som det skal. Jenta mi hadde 40 i feber inatt, og ligger nå på 39,5 etter paracet.. Hun puster tungt og sover HELE TIDEN.. Er dette normalt til barn med høy feber?
Sv: Jenta mi har høy feber og sover hele tiden. Normalt?
10:52 16.05.2008
Ofte, ja. Mine har pleid å variere med å snakke over seg og sånn, da er søvn langt å foretrekke. Lur av henne dyna og bruk bare laken, lykke til hos legen.
Sv: Jenta mi har høy feber og sover hele tiden. Normalt?
22:34 16.05.2008
Det er ikke uvanlig, nei. Samtidig så kan barn med høy feber være i full aktivitet, og virke upåvirket av den høye feberen. Det er veldig vanlig at små barn fort får høy feber. Tempen etter paracet gir vanligvis et godt bilde på hvor hardt angrepet barnet er av infeksjonen.