Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
Faen....nå er jeg jævla fortvilet!!!
10:06 16.05.2008
Da os ikke kom inn på konto den 14. så ringte jeg nav idag for å høre hvorfor jeg ikke har fått den. Hadde heller ikke fått barnebidrag heller.

Hu dama jeg pratet med, sa at os opphørte i mars. Jeg skjønte ikke hvorfor, for brevet jeg fikk fra nav, så skulle jeg få os ut juli. Og dessuten så har jeg ikke fått noe info om at os hadde stoppet, eller hvorfor.

Jeg skjønner ikke hva det er som er galt?? Har aldri hatt problemer med dem før.

Arg....Er så skikkelig fortvilet nå.
Anonym
Sv: Faen....nå er jeg jævla fortvilet!!!
10:31 16.05.2008
Fikk du ornet opp i det da?
Ta med deg vedtaket til nav og krev å få den tilbake.
Anonym
10:35 16.05.2008
Hun dama skulle sende det videre og høre. Så skulle hun ringe meg opp igjen, om hun fikk noe svar. (saksbeh. min er ikke der idag). Men om hun ikke fikk ringt idag, så skulle jeg prøve neste uke.

Shit...jeg trodde jeg hadde par mnd på meg til å finne meg jobb, når jeg var ferdig med eksamen denne mnd.

Hvis jeg ikke får vite noe svar neste uke, så gjør jeg som du sier. Drar til nav med brevet.

Anonym
10:38 16.05.2008
Må også si grunnen til at jeg er kjempe fortvilet, er fordi os og andre pengebeløp jeg mottar, er den eneste inntekten min akkurat nå. Jeg har ikke jobb, men studerer. Og grunnen til at jeg ikke jobber, er fordi gutten har ikke bhg plass før i august.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------