Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Svaaak strek.....
10:19 16.05.2008
Hei....
I dag fikk jeg svak strek på QR-test. Den var veldig svak i begynelsen. Men etter 5-10 minutter var den litt sterkere. Jeg har IKM i morgen...
Jeg er så spennt at jeg holder på å klikke her på jobb...konsentrasjonen er hvertfall ike på topp....
SÅ spennende:o)
Jeg tok QR da jeg var gravid med lillegutt. Den var så svaaaaak at jeg nesten ikke så den, enda jeg var på dag 38-39. Ble satt tilbake en uke, så da får man si dag 31-32 egentlig da, men uansett den var svaaaaak.Tok en ny en dagen etter, og den var omtrent like svak. Leste et sted at det lønner seg å holde oppsugingsdelen litt lenger i urinen på QR, da den ikke er så bra... så det kan jo være grunnen. Det var noen her som hadde fått det som råd fra apoteket. Krysser fingre for deg jeg:o) Du skal nok se at du er gravid:o)
Hei
I går morges testet jeg også svaaaaakt positivt med billigtest. Ventet noen timer og testet igjen med cb digital, den var negativ. Negativ også i dag morges. Det er nå ca 6 dager til ikm, så er jo ikke rart om jeg ike har fått opp hcg-nivå uansett, men rart den var positiv i går og negativ i dag...
Jeg leste i går på bruksanvisningen at man skal lese av testen ette 5 minutter da det etter det kan komme en falsk strek.. Mens "alle andre" her inne sier at en strek er en strek...
Streken var svaaak men den var riktig...!!!!
Jippi og hjelp på samme tid. Jeg er jo litt engstlig etter at jeg mistet i MA for 3 månder siden....
Men i Lunsjen klarte jeg ikke holde meg lenger så da reste jeg ut og kjøpte CB-digital og der stod det jammen meg GRAVID.
JEg er så glad at jeg vil rope det ut til hele verden!
Men er nokk fint nødt til og holde meg:)
Bayby støv til alle************************************************************************************** **************************************************************************
Gratulerer så mye! Vondt å oppleve en ma, men så utrolig gøy å sitte med en ny positiv test i hånden! Denne gangen går det bra skal du se:) Lykke til videre på 1 trim!!
Jeg fikk også en veldig svak strek på QR testen, de er visst kjent for å ikke gi klare sterke streker de testene, tok også en CB dagen etterpå, lyste GRAVID mot meg :)