Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Da er dag 47 kommet... ingen tante... rosa utflod i går... hmmmmm...
10:29 16.05.2008
Hva tror dere jenter? venter og venter her... de siste syklusene har vært på 44 og 45 dager. Tok test på dag 37 og 39... den første ble det en svaaaak tyyynn strek på(tror det var regenstrek på CB) og neste var blank. Men det var vel egentlig kanskje for sent å teste uansett. Hmmmm... blir sprø av disse syklusene jeg. Skulle så inderlig ønske de var regelmessige. Det er sannelig ikke lett å være prøver når man ikke vet om man engang har EL eller når den eventuelt kommer. Grrrrrrrrrrrrrr... bare litt frustrasjon fra meg her:o(
Sv: Da er dag 47 kommet... ingen tante... rosa utflod i går... hmmmmm...
10:37 16.05.2008
Tror ikke det er for sent å teste, ta en til du. Hcg-nivået tror jeg bare stiger.. En strek er en strek har jeg lest, emn rart den var negativ dagen etter.. Kanskje du har vært gravid? Hmm, mystisk. Kjøp deg en ny test, og ta el tester neste mnd, det er mitt forslag:)
Sv: Da er dag 47 kommet... ingen tante... rosa utflod i går... hmmmmm...
10:44 16.05.2008
Nei, det er nok ikke sent... det stiger jo bare det ja,men det er så kjedelig å svi av alle disse testene. Mannen min sier jeg skal vente. hmmmm...
Med tanke på den testen med svak tynn strek, så har jeg sett flere som har skrevet om det her inne som både har vært og ikke vært gravide. Tror ikke jeg har vært det, men det kan jo hende jeg er.
Jeg har prøvd med EL-tester denne mnd, uten å finne EL... men det blir en del tester når man har sykluser på den lengden jeg har vettu.... vi får se.... kanskje jeg skal investere i flere i neste syklus...