Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Dumt spm om EL og mens...
10:34 16.05.2008
Har et litt dumt spm ang EL og mens...Kan man ha mens selv om man ikke har EL?? Har nettopp begynt med CB monitor og den slo ikke ut på maks i løpet av perioden, men var på høy fertilitet nesten hele perioden. Syklus var denne gangen her på 30 dager, og varierer normalt mellom 30 - 33 dager...

Det jeg egentlig lurer på er - kan man ha regelmessige menstrasjoner uten EL....?
Trying
Sv: Dumt spm om EL og mens...
10:53 16.05.2008
Kan ikke svare deg, men vil uansett si at det ikke er dumt spørsmål. Føler meg kjempeteit av og til hvor uvitende jeg kan være.;O)

Men det jeg lurte litt på av det du skriver; du sier den var på høy, kan den komme på høy selv om el uteblir? jeg skal selv begynne på monitoren ved neste pp.

Lykke til:O)
Benedikte34
Sv: Dumt spm om EL og mens...
11:10 16.05.2008
Vet ikke, det var det som var så rart. Den var på høy omtrent hele perioden etter noen dager med lav, og så rett ned på lav igjen, så jeg skjønte egentlig ikke. Begynner på nytt med ny periode nå, så det blir spennende å se. Jeg har vært ganske sikker på EL tidligere, så jeg syntes det var litt rart at det ikke slo ut, men den kan kanskje hoppe over innimellom???

Uff, skulle fulgt bedre med i biologitimen altså :-)
Trying
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------