Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Graviditetstester??
10:42 16.05.2008
Hvordan tester mener dere er best?
Skal kjøpe idag, har hørt Clear Blue er den beste. Stemmer det?
Jeg testet denne uken først pos med vanlig cb og så cb dig. Å begge gav fort svar =) da var jeg en uke over ikm da (trodde det var ikm dagen men jeg hadde regnet en uke feil =) ) lykke til!!!
har du passert IKM? Hvis ikke tror jeg ikke det er lurt med den digitale Clearblue. Den krever høyere konsentrasjon av hcg enn den vanlige. Lykke til:-)
He he:-) Tuller du nå eller mener du 1.juni??
Uansett så er det tidlig enda..Er jo over to uker til 1.juni og da har du mest sannsynlig ikke hatt eggløsning enda en gang...
Er nok ingen vits i å teste før tidligst noen dager før 1.juni da!! Jeg venter mensen omtrent samtidig og jeg regner med eggløsninga skjer i helga. Så masse sex i helga på deg også så blir det kanskje en spire:-)
IKM er dagen du normalt ville ventet mensen(Ikke Kommende Mens). Men hvis du er over tiden anbefaler jeg den digitale...da slipper du å tyde streker. Der står det klart og tydelig gravid eller ikke gravid. Men det er mange som tester noen dager før de normalt skulle fått mensen og da er det lettere at en vanlige testen slår ut.