Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Eksem og allergi

Ang ny test for å oppdage melkeallergi ( Haugesund sykehus )
11:05 16.05.2008
Noen her som har vært på Haugesund sykehus og tatt denne pustetesten for å finne ut om de små har melkeallergi ?

Vi har fått tilbud om å komme dit og teste minsten på 7 mnd, men det er lang reisevei og mye penger å legge ut ( som vi får igjen av trygdek. ),
så jeg lurte på om noen her hadde vært og tatt denne testen og kan si noe om den :-)
mamma og godguttene
Sv: Ang ny test for å oppdage melkeallergi ( Haugesund sykehus )
22:01 4.06.2008
tror han er for liten til den pustetesten. sønnen min tok den her i hgsd, og den gikk utpå å drikke noe laktose-greier, også måtte han stikkes i fingeren hver halvtime tror eg det var en del ganger...og di målte. for når de er så små,så kan di ikke blåse sånn som må blåses i den.men det er den samme tror eg ,for sto i papirene eg fikk at større barn skulle blåse i noe.

litt rotette forklart, men er en stund siden han tok den, og har tatt mange tester etterpå, så blir litt vanskelig å huske på alt.
Anonym
Sv: Ang ny test for å oppdage melkeallergi ( Haugesund sykehus )
13:46 10.06.2008
Takk for svar :-)

Skjønte hva du mente :-)
Fikk dere resultatet samme dag ?
Vet du sikkert om resultatet stemmer ?
mamma og godguttene
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------