Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
når kom første mens etter siste svangerkap?Kvalme pga amming..?
12:51 16.05.2008
Hei flergangsmammaer!
Fikk en gutt i januar og prøver nå å få en til. Vi ønsker oss to tette. Ikke hatt mensen siden fødsel, 4 mnd siden nå. Tror heller ikke jeg har hatt eggløsning. Ammer hyppig, men noen ganger går det over 6 timer mellom hver gang(natt) så da kan jo en eggløsning skje. Vært uvel og småkvalm, nesten som gravid men får ikke utslag på gravitest så trolig ikke gravid. Andre som har vært uvel og småkvalm pga bare amming?!!!
fru77
Sv: når kom første mens etter siste svangerkap?Kvalme pga amming..?
18:27 16.05.2008
Kvalm pga amming? Går det?

De sier vel at du må amme hevr 3 time for at det skal holde som prevensjon. Tror det er en sjanse for at du kan bli gravid om du vil:) Har du testa eller? :)
meg & lille vampyr
21:50 16.05.2008
Hei fru 77!

Jeg fikk mensen tilbake etter ca 8-9 mnd.

Jeg fikk aldri til amming, så jeg vet ikke om man kan bli kvalm av det.

Lykke til. Håper du finner ut av ting snart. :-)
brummeline
22:28 16.05.2008
Hei=D

Tror ikke man blir kvalm av selve ammingen. Kanskje du drikker lite vann i forbindelse med amming?? Vet selv at jeg ble litt "uggen" om jeg ikke fikk i meg væske rett etter amming. Kroppen trenger mye ekstra væske ved amming. Sånn ellers er det lett å bli litt "småkvalm" og få andre symptomer på graviditet om man går rundt og håper at man er gravid;) Jeg var helt "sikker" på at det klaffet forrige syklus=S Selv fikk jeg tilbake menstruasjonen 10 mnd. etter fødsel. Da hadde jeg kuttet ned ammingen til 3 ganger i døgnet ettersom vi og ønsker å få to tette. Har prøvd aktivt siden min sønn var 8 mnd. Han fylte nylig 1 år, og jeg har nå kuttet ammingen helt, så får håpe at spiren sitter snart;) Men har lest om mange som er blitt gravid mens de ammer, noen selv når de fullammer. Så prøv i vei, men om det ikke går, kan det hende du må kutte ned på ammingen. Det varierer veldig fra person til person.

Lykke til ihvertfall=)
*(Januar)baby*09
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------